Aviseringar
Rensa alla

ont att ha sex?


Ämnesstartare

Hejsan alla glada! Jag har träffat en sååååå snygg, såååå snäll kille, han är helt underbar. Men han är så himla himla smal. O nu e jag skraj för vi har inte ens kysst varandra än. Men om det blir så och att vi ska ha sex. Och jag undrar....tänk om han inte bara e smal utan att det gör ont att ha sex med honom? Asså typ bäckenet...Vad gör man då?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

miris:

Vad gör man då?

Ändrar ställning. Ber honom att inte stöta så hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göd upp pöjken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hört talas om att någon skulle vara för smal för att kunna ha sex. Så länge han inte är ett benrangel är det nog ingen fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Göd upp pöjken.


   
SvaraCitera

nellnellnell:

Aldrig hört talas om att någon skulle vara för smal för att kunna ha sex. Så länge han inte är ett benrangel är det nog ingen fara.

Och du ska vara en M? WTF

Hon menar nog KUKEN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

"I never thought I would die this way, but I've always really hoped."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Aldrig hört talas om att någon skulle vara för smal för att kunna ha sex. Så länge han inte är ett benrangel är det nog ingen fara.

Han e typ så smal så man kan tro att han e anorektiker (han äter som en häst och kräks inte)^^

Men jag funderar på...tänk om han e inte bara smal utan liksom e ....för smal...där nere.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

Och du ska vara en M? WTF

Bara för att jag är moderator innebär det inte att jag är tankeläsare.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag har av någon anledning nästan bara lyckats hitta spinkiga killar, vissa ställningar är lite jobbiga då man är två spinkisar, bäckenben mot bäckenben är inte så mysigt, men det är ju inte precis så att det inte går att ha sex!


   
SvaraCitera

nellnellnell:

Bara för att jag är moderator innebär det inte att jag är tankeläsare.

Sett vart tråden ligger? [confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

Sett vart tråden ligger? [confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused]​​[confused][confused][confused][confused][confused][confused]

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men tänk om det e så att han e typ as smal o jag e typ slapp.... jag har liksom gått i celibat sen i oktober typ...


   
SvaraCitera
Hando

[smile]


   
SvaraCitera