Aviseringar
Rensa alla

ont att ha sex?


Ämnesstartare

miris:

jag e typ slapp.... jag har liksom gått i celibat sen i oktober typ...

Då borde man väl ointe vara slapp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

Och du ska vara en M? WTF

Hon menar nog KUKEN.

miris:

tänk om han inte bara e smal utan att det gör ont att ha sex med honom? Asså typ bäckenet...Vad gör man då?

Vadå kuken? Hade det vart kuken som är för smal så hade det inte riktigt gjort ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miris:

Men jag funderar på...tänk om han e inte bara smal utan liksom e ....för smal...där nere.

Hahahaha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men en smal snopp, ett hårt bäcken ggr 2 o en slapp mus...hur bra sex kan det bli mer än en oerigerad snopp liksom...=(


   
SvaraCitera

Dumpa losern ju. Vad ska du ha med en spinking svag pajas till ? Det är ju pinsamt att visa sig ute med en sådan ju...


   
SvaraCitera

be honom att ta på sej en jacka eller något


   
SvaraCitera

Min kompis (tjej) är så smal så hon fick blåmärken på bäckenbenet när hon hade sex. Men liksom, det är ju inte alla ställningar som stöter emot ben mot ben likom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AyaBaya:

Dumpa losern ju. Vad ska du ha med en spinking svag pajas till ? Det är ju pinsamt att visa sig ute med en sådan ju...

absolut inte! Man kan ju inte dumpa någon för deras kropp sådär bara...det skulle vara att han dumpa mig för att jag har skostorlek 37 liksom..inget man kan göra åt..äh det här löser sig nog. Han vet nog antagligen om det. Och det hur han ska göra. Eller hur?


   
SvaraCitera

Jag skulle dumpa en tjej med ful kropp....Varför vara ihop med en ful jävel när man kan hitta en som är både snygg och najs ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

Hon menar nog KUKEN.

Det där var seriöst UMs sämsta flame. Tänk lite innan du flamar nästa gång. Skulle en smal kuk göra mer ont än en tjock? Hon menar självklart att hans kroppsform skulle kunna göra ont vid "juckande" kroppskontakt.


   
SvaraCitera
talrik

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Göd upp pöjken.

sant, akta så han inte ger dig en benknota när du ska kolla hur han vuxit, Hans&Greta- style lixom.


   
SvaraCitera

nej men om du inte har haft sex sen oktober så kan dina slidväggar vara lite sammandragna så i början kommer det antagligen smärta lite grann men det går över relativt snabbt. Jag älskar sånt här <3 tack för att ni finns puss o kram 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera