Aviseringar
Rensa alla

Ont bakom högra revbenet


Ämnesstartare

Hej. ibland när jag går/springer/simmar och sånt så plötsigt börjar det göra ont UNDER revbenet, inte nedanför så det är inte blindtarmen.. någon som vet vad det är? det gör SKITONT och stannar jag itne till 5 minuter o vilar så gör det bara ondare och ondare... påverkar verkligen mina idrottsbetyg...[n]


   
Citera
Ämnesstartare

Det kanske är håll.


   
SvaraCitera

Det är håll.


   
SvaraCitera

låter som håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det är inte håll... jag vet hur håll känns, det är INTE likadant detta gör myyycket ondare


   
SvaraCitera

Håll kan kännas olika [no-no]
Eller AIDS


   
SvaraCitera

kramp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men detta är på SAMMA ställe varje gång och det gör liika ont, håll brukar vara längre ner och båda sidor för mig, det är aldrig på vänster eller nåt ... kramp kan de va men vafan ska jag få de ifrån 😮


   
SvaraCitera

frustade frukost över hela datorn när jag läsre rubriken, varför vet jag inte.
HAHAHAHAHAHHAHAH


   
SvaraCitera

Får också så, men då fortsätter jag ändå så går det över.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Är det det onda som gör ont så fort man andas, så att man får spendera de närmaste fem minuterna med att ta små små andetag?

Tror att det är någon kramp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå till en läkare... annars skulle jag tippa (har haft liknande "problem") att det bara är spända muskler. Jag har ofta ont runt hjärtat och ut i vänstra armen, så jag har vart hos en läkare och så men tydligen så var det bara spända muskelsträngar. Det finns ju typ miljontals muskler kring bröstkorgen så helt osannolikt är det ju inte... 😉


   
SvaraCitera