Aviseringar
Rensa alla

Ont efter onani


Ämnesstartare

Det går lite ont i pungkulorna, och på undersidan "mellan" analen och kulorna.

vad kan det vara?

obs! denna användare använder jag till lite mer känsligare frågor, därför kommer det mest om sånt från Santos.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Santos:

obs! denna användare använder jag till lite mer känsligare frågor, därför kommer det mest om sånt från Santos.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Santos får ta all skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan det undrar jag också, jag brukar också få ont på de ställena du beskriver. Brukar också få ont på kukens av sida vid roten.


   
SvaraCitera

Har en kompis som heter Santos i efternamn. [sad]


   
SvaraCitera

Någon slaggs infektion möjligtvis, eller att ni bara tar i för hårt, man kan faktiskt stuka kuken om man e alldeles för hårdhänt![cheers]
I sånna fall bör ni uppsöka Gynekolog för att svällkripparna kan vara skadade![no-no]


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Har en kompis som heter Santos i efternamn. [sad]

Är det jultomten?


   
SvaraCitera
Hando

Stackars Santos


   
SvaraCitera

GHurt:

Är det jultomten?

Nepp, han säger dock att det var Coca Cola som kom på jultomten........ [bigsmile]


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Nepp, han säger dock att det var Coca Cola som kom på jultomten........ [bigsmile]

Haha skön kille. Säg att det var pepsi!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera

Äh, det går över.

Om man onanerar sönder sig själv så får man skylla sig själv. MEN DET ÄR VÄRT DET!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Santos:

Det går lite ont i pungkulorna, och på undersidan "mellan" analen och kulorna.

Jah lider också det här problemet, gick till en läkare som gav mig antibiotika men det hjälpte inte, brukar du få ont direkt efter eller tar det en stund?


   
SvaraCitera

haha xD runkskadade unge xD


   
SvaraCitera

Det händer mig också ibland. Jag har alltid utgått ifrån att det beror på överansträngning, eller något i den stilen.


   
SvaraCitera