Aviseringar
Rensa alla

Ont efter runk ?


Ämnesstartare

Tjenare, jag undrar om det finns någon där ute som lider av samma sak som jag gör.

Ibland efter jag har runkat , så kan jag få en extremt svidande känsla i ollonet, det är svårt att förklara, men den här svidande känslan kommer ungefär 10 minuter efter jag har kommit. Det börjar svida lite och sedan mer och mer, sedan håller detta i sig och svider utav bara fan i ungefär 40 minuter, det gör fruktansvärt ont.

Det konstiga är att ibland händer detta 1 gång i månaden, ibland 1 gång i halv året , och ibland 3 gånger i veckan, helt oberoende. Jag förstår inte riktigt vad det är för någonting.

Det känns som om jag ska kissa hela tiden när jag väl har det, men det kommer aldrig något blod. Och varje gång jag väl kissar under tiden det svider såhär fruktansvärt, så försvinner det i ungefär 10 sekunder, eller beroende på hur länge jag kissar. sen direkt när jag tömt allting så kommer det tillbaka igen.

Detta är någonting jag har haft i ett par år, men jag har inte riktigt vågat gå och kolla det. Tycker det är extremt pinsamt att gå till doktorn eller ungdomsmottagning och låta dom ta i min totempåle.

Som sagt, det är svårt att förklara hur det känns, men det är precis som om det svider "inne" i ollonet på något sätt. Det är en olidlig smärta som jag får ta mig igenom.

Hoppas verkligen nån vet vad det här e , och om det går att göra någonting åt det.

Är tacksam för alla svar..


   
Citera
Ämnesstartare

challeballe:

Tycker det är extremt pinsamt att gå till doktorn eller ungdomsmottagning och låta dom ta i min totempåle.

Du lär nog göra't iaf.


   
SvaraCitera

Du kan ju testa använda någon sorts glid. Köp någon stor och billig lotion.

Annars låter ju I Love Lucys förslag ytterst bra!!


   
SvaraCitera
Gifted

Urinvägsinfektion?


   
SvaraCitera

Gå till en ungdomsmottagning och fråga eller be dem titta om du har någon sjukdom som till exempel urinvägsinfektion som Gifted sa i tidigare inlägg. Hoppas allting ordnar sig me "totempålen" [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du flickvän, isåfall har du haft sex med henne för då vet jag nog vad det kan vara. skriv så snabbt så möjligt, jag kan nog hjälpa dig! mvh cathy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

challeballe:

Det känns som om jag ska kissa hela tiden

Kan bero på att du runkar för mycket, för jag har haft precis så, och då lyckades jag med att runka 5 gånger på 3 timmar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodeee:

och då lyckades jag med att runka 5 gånger på 3 timmar

Äh, fan vad fail. Kläm in 5 gånger på en timme och 20 minuter så kan du konkurrera 😀
Inte med brudar dock.


   
SvaraCitera

Asså, det händer för mig också, det gör jävligt ont.
Men det svider inte för mig när jag pissar, för mig går det över efter typ 7-9 toa besök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runkat för mycket? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter som om du har en urinvägsinfektion. Det är dock konstigt att du har kunnat gått med det så länge som du nu har. Alternativt så kan det vara för att du inte sköter hygienen tillräckligt bra. Gå till en ungdomsmottagning. De är vana och bryr sig inte. 😉


   
SvaraCitera

Har hänt mig ett par ggr också, kissa innan du runkar bulle bara, det hjälper [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera