Forumet - ont efter sex??

ont efter sex??

1407 0 19
hejsan! jag har ont i slidan efter att jag har haft sex.. de börja för flera år sen, vart i ett ganska knasigt förhållande och trivdes inte jätte bra.. så då trode jag att de bara berodde på de..
efter de har jag inte haft sex på jätte länge, försen nu. de gör ont nu me.. va kan de bero på? borde man kanske gå på någon gyn undersökning för d? har någon annan varit med om något liknande??

väldigt glad för svar..

Spana också in:

hunny_bee:

efter de har jag inte haft sex på jätte länge, försen nu. de gör ont nu me.. va kan de bero på? borde man kanske gå på någon gyn undersökning för d? har någon annan varit med om något liknande??

Finns nån psykisk störning tjejer kan få, tyvär minns jag inte hur man åtgärdar det :S
Fernan_king:

Stackars hunny_bee [sad]

Du kan ju inte förvänta mig att jag ska sätta på henne bara för att hon har problem, dessutom om det gör ont är det nog inte kul för nån av oss xD

Nej men srsly, är sex det som löser det? Teoretiskt sätt borde hon ju kanske släppa nervosen nån gång när hon har sex tycker man, men är det så?
hunny_bee:

vart i ett ganska knasigt förhållande

Hur var det knasigt? Känner lite för o analysera dig, skicka ett PM, än e jag inte psykolog så jag kan inte lova nått, men jag har hört lite om "störningen" som du kanske har, så det vore intressant o se om jag kunde ge lite råd :)