Aviseringar
Rensa alla

ont efter sex??


Ämnesstartare

hejsan! jag har ont i slidan efter att jag har haft sex.. de börja för flera år sen, vart i ett ganska knasigt förhållande och trivdes inte jätte bra.. så då trode jag att de bara berodde på de..
efter de har jag inte haft sex på jätte länge, försen nu. de gör ont nu me.. va kan de bero på? borde man kanske gå på någon gyn undersökning för d? har någon annan varit med om något liknande??

väldigt glad för svar..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du kanske är nervös och osäker, eftersom du fick ont förut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

?

Ey, classic avatar 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte, de hände ganska fort om man säger så.. men de tror jag inte att jag var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi är väl alla olika känsliga, är du ordentligt våt och upphetsad? Om det är lite för torrt kan det nog bli så. Testa med glidmedel kanske? [smile]

Om det inte hjälper skadar det ju inte att gå och göra en gynundersökning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ey, classic avatar 😀

Yup, var på lite old school-humör. [cool]


   
SvaraCitera

hur gör det ont ?


   
SvaraCitera

Du är nog inte tillräckligt kåt och våt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hunny_bee:

efter de har jag inte haft sex på jätte länge, försen nu. de gör ont nu me.. va kan de bero på? borde man kanske gå på någon gyn undersökning för d? har någon annan varit med om något liknande??

Finns nån psykisk störning tjejer kan få, tyvär minns jag inte hur man åtgärdar det :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Finns nån psykisk störning tjejer kan få, tyvär minns jag inte hur man åtgärdar det :S

Igenom sex
Du får ta och hjälpa henne [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Igenom sex
Du får ta och hjälpa henne [y]

Hahaha xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hahaha xD

Å du skrattar? [surprised][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Å du skrattar? [surprised][wink]

yep^^[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

yep^^[love]

Stackars hunny_bee [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Stackars hunny_bee [sad]

Du kan ju inte förvänta mig att jag ska sätta på henne bara för att hon har problem, dessutom om det gör ont är det nog inte kul för nån av oss xD

Nej men srsly, är sex det som löser det? Teoretiskt sätt borde hon ju kanske släppa nervosen nån gång när hon har sex tycker man, men är det så?


   
SvaraCitera