Aviseringar
Rensa alla

Ont efter sex


Ämnesstartare

Tja har ett problem eller ja min flickvän har ett problem. som då blir mitt.

Iaf efter och ibland under sexet så klagar hon på att det gör ont, alldeles i kanten till fittan, alltså ingångshålet, porten, dörren ja ni fattar, det gör tydligen ont runt om på alla sidor på kanterna och så.

hon har inte vågat fråga någon om det här och har inte ens vågat säga det till någon av sina ex heller...

Någon som vet vad det är?


   
Citera
Ämnesstartare

Miramithe:

alldeles i kanten till fittan, alltså ingångshålet, porten, dörren ja ni fattar,

fattar inte, visa bild på hennes kussimurra och markera vart hon har ont[wink]


   
SvaraCitera

prova använd glidmedel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

det gör tydligen ont runt om på alla sidor på kanterna och så.

Dörrkarmen alltså [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är väl för at ni har knullat

det går över efter 1 tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske är bra att ta det lite lungt och försöka andvända glidmedel som någon sa 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Dörrkarmen alltså [no-no]

ja men de finns ju ingen dörr...

ellinorlindholm:

Prova dra fingret framåt och tillbaka på samma ställe hela tiden, t.ex. på armen. Gör så i 20 min. Hårt, ibland lite lösare, ibland lite snabbare. Huden blir helt enkelt lite retad för att det blir upprepande rörelser, därför är det viktigt att det är mycket glid. Det bästa är det naturliga när hon blir upphetsad, annars får ni pröva glidmedel.

låter rimligt, men ja spelar ingen större roll hur upphetsad hon är hon säger att det gör ont ibland endå. men ja kanske glidmedel då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

ja men de finns ju ingen dörr...

Den är väl redan insparkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Den är väl redan insparkad.

kan vara så, kommer den insparkad original oxå? skulle bli rätt paff som man såg en tjej med en dörr där, givetvis med texten keep out.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

kan vara så, kommer den insparkad original oxå? skulle bli rätt paff som man såg en tjej med en dörr där, givetvis med texten keep out.

Fanns ju kyskhetsbälten förr iaf. Franz Jäger. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder hon prementivmedel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Använder hon prementivmedel?

ja p-ring om det har någon betydelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

ja p-ring om det har någon betydelse

Kan vara det. Jag fick jätteont av mina ppiller, neovoletta. Tycker hon ska gå till ungdomsmottagningen och byta preventivmedel och se om det blir bättre.


   
SvaraCitera

Har ni sex regelbundet?

Då jag inte haft sex på, säg ungefär en vecka, så får jag helt enkelt skavsår. Man är ganska känslig där nere och glidmedel kan hjälpa vissa, medan det blir motsatt effekt hos andra. Testa att köra kanske 1-2 ggr per dag max och med glidmedel, om hon får ont så vänta några dagar.

Området måste troligen vänja sig 🙂 Meeeen om jag nu e ute o cyklar för att ni har sex regelbundet osv osv så tycker jag också att hon ska gå till UM [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera