Aviseringar
Rensa alla

Ont i brösten.


Ämnesstartare

Heej! Jo det är så att jag har ont i brösten och dom är ömma. Jag har haft det i några dagar nu men har även haft det tidigare. Får det lite då och då.
Någon som också får det eller vet varför? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Doktorn du borde ställa frågan till vet nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kanske växer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

De kanske växer.

Ja, men får det varje månad 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliie:

Ja, men får det varje månad 🙂

Ägglossning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliie:

det varje månad

Ja vad kan det vara som alla tjejer får en gång i månaden?

Gissar på mens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ja vad kan det vara som alla tjejer får en gång i månaden?

Gissar på mens.

Ja, men det gör jätteont. Händer ju inte heller varje gång innan mens, det kommer lite då och då liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliie:

Ja, men det gör jätteont. Händer ju inte heller varje gång innan mens, det kommer lite då och då liksom.

alla mensar känns inte likadant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliie:

Ja, men det gör jätteont. Händer ju inte heller varje gång innan mens, det kommer lite då och då liksom.

malber:

alla mensar känns inte likadant

Det varierar. Ibland gör det så sjukt, outhärdligt ont innan jag ska få mens och ibland känns det knappt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Det varierar. Ibland gör det så sjukt, outhärdligt ont innan jag ska få mens och ibland känns det knappt.

Ja okej. Har alltid haft jätteont i magen vid mens men började få ont i brösten för några månader sen, därför trodde jag inte att det berodde på mensen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliie:

Har alltid haft jätteont i magen vid mens men började få ont i brösten för några månader sen

Man kan få ömma bröst när man är gravid. Just sayin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Man kan få ömma bröst när man är gravid. Just sayin.

ELler när någon slår på dem 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får jag också ibland, Trots att jag är jag kille. Tror det är gynekomasti, fick på högra först, hade ont som fan 3 dagar, sen gick det över.. Båda mina bröstvårtorna har vart svullna i 3-4 år nu, men högra håller på avta, antar att jag fortfarande är i puberteten. [sad]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Doktorn du borde ställa frågan till vet nog.

att ha ömmande bröst är inget man normalt går till en läkare för mr isola

Budolicious:

ELler när någon slår på dem 🙁

[bigsmile]

ont det kan vara, som folk tidigare nämnt, att de växer, i samband med mens/ägglossning eller, kanske inte så sannolikt, att någon slagit på dem.


   
SvaraCitera

S3ON:

Får jag också ibland, Trots att jag är jag kille. Tror det är gynekomasti, fick på högra först, hade ont som fan 3 dagar, sen gick det över..

Tror ock inte du har ömmande bröst av samma anledning som tjejer brukar ha [smile]


   
SvaraCitera