Aviseringar
Rensa alla

Ont i halsen HELA TIDEN


Ämnesstartare

Jag har ont i halsen konstant, hela tiden. inte mycket, men så pass att jag inte kan träna. Jag opererade bort halsmandlarna för ca 2,5 månader sen, innan det hade jag också ont i halsen hela tiden,men mer halsfluss och sånt som sätter sig på halsmandlarna. Men nu när dom är borta tänkte jag ju att jag kanske skulle sluta ha ont i halsen. men tydligen inte.
Vad kan detta bero på? Är det någon annan som har ont i halsen HELA TIDEN, jag har inte feber o grejer, bara alltid ont i halsen, även fast jag sköter min hälsa.


   
Citera

Det kan vara någonting psykiskt också, så är det i alla fall om man har ont i ryggen har jag hört. Googla lite?
Btw så hittade jag detta:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=30857

Finns lite svar där.


   
SvaraCitera

Är lite samma för mig, mina halsmandlar är alltid mer eller mindre svullna och de smärtat till och från, men jag har varit hos läkaren tre gånger och det är tydligen inget fel.. [cool]
Ska gå igen någon dag, idioterna har ju fel. 😀


   
SvaraCitera

Jajo, för det första så kan man ju skriva en tråd på www.ungdomar.se, sen när man insett att man inte får seriösa svar av ungdomar som ej gått läkarlinjen, så kan man gå till en läkare, som är utbildad dessutom.


   
SvaraCitera

Brukar ha ont i halsen direkt när jag vaknar, sen vips - så försvinner det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja vet, ska ringa läkare o ta tag i skiten i morrn =) men har inte tid än, så tänkte fråga om nån annan har samma skit liksom 😛


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera