Aviseringar
Rensa alla

Ont i halsen uhuh


Ämnesstartare

Har svårt att äta pga halsont. Speciellt på höger sida av svalget. Vad är era bästa tips vid halsont? Har ekologiskt grönt te, gula earl grey, två olika sorters honung (en god och en ickegod) och lite halstabletter i någon gömma någonstans till mitt förfogande.

mrhjft9


   
Citera
Ämnesstartare

dricka hett eller iskallt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
dricka hett eller iskallt

mm dricker nu min andra kopp te med honung i. det den förra koppen bidrog med raserades när jag behövde locka ut katt från ett, vad jag förstår var ett mycket intressant, köksskåp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sparade tepåsen i en liten skål på diskbänken. man ska inte slösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I feel you Ledsen Har inte sovit bra på en vecka snart pga halsont.


   
SvaraCitera
Kudhos

Te, soppa, och en shitload med halstabletter. Sånna strepsils. Och en massa vitaminer för att få dat antioxidanter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blaserad:
I feel you Ledsen Har inte sovit bra på en vecka snart pga halsont.

LedsenHjärta

Kudhos:
Te, soppa, och en shitload med halstabletter. Sånna strepsils. Och en massa vitaminer för att få dat antioxidanter.

åh ja strepsils är bäst. smsade just iväg 1beställning på't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

febertermometern säger 37,7 uhu ej mkt men brukar ha typ 36,6 annars
tycker ni jättesynd om mig eller bara lite pytte


   
SvaraCitera
Kudhos

Nuss nuss isola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack lägg upp en bild på ruban så jag har ngt att glädja mig åt


   
SvaraCitera
Kudhos

image_21.jpg

Vsg 1 st rubb


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Jag tycker att Mucoangin brukar hjälpa när Strepsils inte har tillräcklig effekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Honung-ingefära-citron-karmolis-te


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Honung-ingefära-citron-karmolis-te

Har honung med någonting sådant tillsatt, men den är rätt äcklig och citrus tål jag inte så bra 🙁

mwo:
Jag tycker att Mucoangin brukar hjälpa när Strepsils inte har tillräcklig effekt.

Ska komma ihåg! Tror inte att jag testat dem.

Kudhos:
image_21.jpg

Vsg 1 st rubb

Ett sånt pussvänligt huvud!
Funkar bärnstenshalsband mot fästingar btw? Har alltid kört med frontline, men det går ju inte med djur som slickar på varandra. 🙁


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

Ett sånt pussvänligt huvud!
Funkar bärnstenshalsband mot fästingar btw? Har alltid kört med frontline, men det går ju inte med djur som slickar på varandra. 🙁

Hon har haft en fästing bara på hela sommaren. Så det ser jag som en vinst. 🙂 snöret töjdes ut lite så den inte satt ordentligt. Men jag tror det funkar!


   
SvaraCitera