Aviseringar
Rensa alla

Ont i hjärtat! [cry]


Ämnesstartare

För cirka 40 minuter sen högg det till riktigt i hjärtat när jag spelade Halo, gjorde mycket ont! Sen dess har jag haft lite svårt att andas. Gör ont när jag andas in djupt! [cry]
Detta brukar hända mig ibland, men då håller det bara på i några sekunder. Vafan händer? [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter

Synd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]
hjärtinfarkt
🙁


   
SvaraCitera

Yogi:

Detta brukar hända mig ibland, men då håller det bara på i några sekunder. Vafan händer?

Det har hänt mig ett par ggr.


   
SvaraCitera

ångest


   
SvaraCitera
p0mp3

Yogi:

För cirka 40 minuter sen högg det till riktigt i hjärtat när jag spelade Halo, gjorde mycket ont! Sen dess har jag haft lite svårt att andas. Gör ont när jag andas in djupt! [cry]
Detta brukar hända mig ibland, men då håller det bara på i några sekunder. Vafan händer? [tard]

Dåliga stats[n]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Yogi:

För cirka 40 minuter sen högg det till riktigt i hjärtat när jag spelade Halo, gjorde mycket ont! Sen dess har jag haft lite svårt att andas. Gör ont när jag andas in djupt! Detta brukar hända mig ibland, men då håller det bara på i några sekunder. Vafan händer?

Så får jag också ibland[party]
SPONTANHUGG kallar vi dem.
Eller ibland känns det bara som att hjärtat slår ett dubbelslag och ibland gör det ont att andas djupt en stund. Kanske lite

isola:

ångest

?


   
SvaraCitera

Bell:

?

då brukar vissa få så


   
SvaraCitera

det är så ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också haft så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåsljud i hjärtat?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

isola:

då brukar vissa få så

åh >.<
Men liksom. Det kommer inte i ångest-situationer, utam bara lite random [tard] Kan det vara så ändå? [cry]


   
SvaraCitera

Bell:

Kan det vara så ändå?

ja, man behöver ju inte ha värsta panikattacken för att det ska kunna klassas som ångest


   
SvaraCitera

Yogi:

Detta brukar hända mig ibland, men då håller det bara på i några sekunder. Vafan händer? [tard]

Haft så hela livet, min läkare förklarade att det har med ryggen att göra, men att närvändarna slutar kring hjärtat/revbenen och därför känns det som källan till smärtan. Prova att sträcka på dig ordentligt då och då. Är dock inte säkert att vi har samma åkomma.


   
SvaraCitera

Har också så, jag är övertygad om att jag har hjärtproblem och kommer få en hjärtinfarkt snarast men mamma vägrar tro på mig, tror hon hatar mig[sad]

Nej, jag är inte paranoid.[cute]


   
SvaraCitera