Aviseringar
Rensa alla

Ont i hjärtat! [cry]


Yogi:

Gör ont när jag andas in djupt!

Då är de väll antagligen lungan. Du sitter väll för mycket vid xboxen och får små blodproppar i lungan pga tjockt blod eller nått 😀 men störst chans är bara att du är klen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donbot:

klen.

biff[no-no]


   
SvaraCitera

Yogi:

biff[no-no]

Är gott


   
SvaraCitera

Får lite hugg i hjärtat ibland jag med. Brukar andas ut, lägga händerna över bröstet och trycka mot hjärtat hårt, sen räta ut mig (sträcka på kroppen) lite, andas in litegrann (inte så att det börjar göra ont), sträcka lite till, andas in lite till osv tills det släpper strax därefter.

Funkar för mig iaf.


   
SvaraCitera

Yogi:

Gör ont när jag andas in djupt!

Bell:

SPONTANHUGG kallar vi dem.

aristoteles:

Haft så hela livet

It has nothing to do with your heart. If it hurts when you are breathing in air it's because that your lung is squeezed to your ribb. Nothing dangerous.


   
SvaraCitera

du dör[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

du dör

[cry][cry]


   
SvaraCitera

det är i bröstet skulle jag tro.


   
SvaraCitera

your end draws near


   
SvaraCitera

Diabolus:

It has nothing to do with your heart. If it hurts when you are breathing in air it's because that your lung is squeezed to your ribb. Nothing dangerous.

Inte i mitt fall, men nästan rätt.


   
SvaraCitera
Hando

Har också haft det [no-no]


   
SvaraCitera

Imoon:

Har också så, jag är övertygad om att jag har hjärtproblem och kommer få en hjärtinfarkt snarast men mamma vägrar tro på mig, tror hon hatar mig[sad]

Nej, jag är inte paranoid.[cute]

asså, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHH[badgrin]


   
SvaraCitera

LOKAEFETTGOTT:

asså, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHH[badgrin]

tkr int om dej[sad]


   
SvaraCitera

Yogi:

Detta brukar hända mig ibland, men då håller det bara på i några sekunder. Vafan händer? [tard]

Händer mig ibland, och min brorsa ibland också... lär inte vara farligt [cheers]


   
SvaraCitera

Imoon:

tkr int om dej

lät så jävla gulligt[love][blush]


   
SvaraCitera