Aviseringar
Rensa alla

ONT I HUVUDET VARJE DAG!!


Ämnesstartare

Jag har ont i huvudet VARJE dag!! har haft det i typ 2 månader nu.. det gör lixom in jätte ont men jag har ont i huvudet´. hugger i underdelen av magen , men bara på morgonen[surprised] mår lite illa hela tiden och känner mig små snurrig..

(jag har inte fått min första mens än så det kan inte vara mens som gör så att jag mår såhär..)

Är det fler än jag som har det så här? och vad kan det bero på?? tacksam för svar! [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

slarvat med mat?
slarvat med sömn?
mycket stress?


   
SvaraCitera

du kanske dricker för lite under dagarna
eller har vitaminbrist eller nåt


   
SvaraCitera

Ang huvudvärken: Kollat synen?


   
SvaraCitera

Folk börjar bli seriös på um... Blir rädd [sad]


   
SvaraCitera

gå till farbror doktorn.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Har ont i huvudet just nu. [sad]

Men jo, kolla upp det om det fortsätter.


   
SvaraCitera

Du kanske behöver glasögon.


   
SvaraCitera

Alvedon.


   
SvaraCitera

morningsickness jag gissar gravid...


   
SvaraCitera

Läs boken Jag är kvar hos er av Peter Pohl och känn hur du blir paranoid. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser jätte bra, så det har inget med det att göra.. men jag slaravar nog lite med sömnen [wink] ska bättra mig och se om der blir någon skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*slarvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du bör kolla hos doktorn, själv har jag lidit av huvudvärk i 3 år, en kompis sparkade mig i huvudet och jag fick en liten hjärnskakning men huvudvärken gick inte över, så vi åkte till sjukhuset och dem gjorde en sådan där magnetröntning, dem upptäckte att jag hade en ganska stor systa som gjorde att jag hade för stort tryck, och har nu haft 2 operationer i huvudet, tyvärr försvinner det inte.

Det är inte heller mening att typ skraja upp dig men det kan aldrig skada att kontakta en läkare. [smile]


   
SvaraCitera

okayy:

Jag ser jätte bra, så det har inget med det att göra..

Jag ser bra och får cphuvudvärk utan glasögon.

Det är inte alltid man märker att man ser dåligt 😉


   
SvaraCitera