Aviseringar
Rensa alla

ont i magen


Ämnesstartare

Hej, jag har börjat få ont i magen >.< de gör ont i nedre magen, ungefär vid naveln, på både höger, och vänster sida. Min mage är även spänd, och uppblåst, och känner mig alltid mätt, har ingenting med laktos att göra, hade buk smärtor för några veckor sen, fast de har gått över nu men dom var riktigt intensiva. Smärtan i magen kommer och går som den vill hela tiden, kan de ha nått att göra med blindtarmen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Om du har en "husläkare" eller vad man ska säga, är det bra att ringa till hen. Gå till vårdcentralen om det inte lägger sig.


   
SvaraCitera

Låter som stress. Bra grej att testa om det är blindtarmen är att trycka till på höger sida. Får du inte smärta ggr tio då så äre inte blindis. Har jag för mig.


   
SvaraCitera

Jag tror du har en mask i magen, den äter dig inombords....!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för svar, tröck till lite löst och kände ingenting. så antar att det är stress, eller nåt annat konstigt då.


   
SvaraCitera

gå till läkaren om det inte ger med sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa jag ska till läkarn nästa vecka ungefär, men kan de vara förstoppning? går inte på toa så ofta, äter inte så sunt heller om man säger så, och som sagt magen är uppblåst, och jag är nästan aldrig hungrig.


   
SvaraCitera