Aviseringar
Rensa alla

Ont i magen vid sex


Ämnesstartare

Har googlat lite men inte hittat ett svar som stämmer in på det jag känner.
Jag förlorade oskulden för 2 år sen och har haft sex ganska regelbundet sen dess, så jag har inte ont pga att jag inte är för kåt eller för att jag är oskuld eller någonting sådant.
MEN när jag har sex i t.ex. en variant av missionären så känner jag en obehaglig smärta i nedre delen av magen. Det gör väldigt ont och jag vet inte vad jag ska göra för sexet blir inte skönt längren när jag har ont i magen. Någon som vet varför det blir så?

Dold text: Det värsta är att killen tror att jag har det extra skönt för att jag stönar av smärta, så han tar i liiite hårdare = myyycket ondare.


   
Citera

Han kommer väl helt enkelt för långt in i dig för att det ska vara skönt för dig? Kan lätt bli så när man kommer åt livmoderhalstappen har jag för mig.


   
SvaraCitera

tror också på livmodertappen. Säg aj istället och få honom att göra på annat sätt.

Blir också hemskt öm av livmodertappsex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan det inte tex vara för att han kommer allra längst in med mycket kraft när ni kör missionären, livmodertappen är rejält känslig och det kan göra ont då.


   
SvaraCitera

han träffar nog din ryggmärg


   
SvaraCitera

Sluta ha sex när det gör ont. Ändra ställning och pina dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste att det kan göra ondare under den perioden då man har ägglossning, om du har det.


   
SvaraCitera

stephsnipple:

Dold text:

säg till att det gör ont då.


   
SvaraCitera

stephsnipple:

Dold text

Dan_the_ironman:

säg till att det gör ont då.

Dan_the_ironman:

säg till att det gör ont då.

Dan_the_ironman:

säg till att det gör ont då.

Glömmer folk bort att kommunicera när de idkar samlag? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Glömmer folk bort att kommunicera när de idkar samlag?

Typ [sad]
Men jag blev så paff att det gjorde ont, för det har aldrig hänt förut, så blev speechless. [n]

Tack allihopa för svaren, blev orolig där ett tag!


   
SvaraCitera
KSENIA

DU HAR VÄL FÖR KORT FITTA


   
SvaraCitera

Jag är ingen samlevnadsexpert men jag har en teori om att det kan vara så att du ska ha mens eller precis haft, då är du oftast något ömmare än i normala fall. Och i vissa ställningar som till exempel sittandes ovanpå honom gör att snorken förs in något djupare och det kan kännas rejält i äggstockarna och annat tillhörande. För din egen skull borde du kontakta en gynekolog för att försäkra dig om att det inte är något allvarligt.


   
SvaraCitera

KSENIA:

DU HAR VÄL FÖR KORT FITTA

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

x_marty:

det kan kännas rejält i äggstockarna

[bigsmile]
nej...

ps kolla denna bild:

Image


   
SvaraCitera

x_marty:

För din egen skull borde du kontakta en gynekolog för att försäkra dig om att det inte är något allvarligt.

att någon råkar slå i livmodertappen så att det gör ont är inget man behöver uppsöka gynekolog för


   
SvaraCitera