Aviseringar
Rensa alla

Ont i mitten av bröstet, allvarligt?


Flashbalash:

hahahah tror inte det är aids xD

skratta inte om aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urinvägsinfektion


   
SvaraCitera

Skulle kunna vara Reflux


   
SvaraCitera

Som många redan föreslagit, tror jag att det kan ha med magen att göra. En magkatarr kan ganska så typiskt yttra sig genom att det svider ungefär vid bröstbenet.


   
SvaraCitera

Flashbalash:

Ja, tre gånger i veckan, fast det gör inte ont när jag tränar fast typ dagen efter när jag går kan det göra ont

Kan vara en sträckning eller liknande i bröstmuskeln. lätt att missta att det är hjärtat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du något annat än ont mitt i bröstet? Du skulle märka av hjärtproblem på fler sätt än att det gör ont(förövrigt är inte hjärtat till vänster i bröstkorgen, den är även i mitten av bröstkorgen men oftast går den en bit längre in på vänstra halvan än högra, om man inte har situs inversus!). Jag tror på sträckning i bröstmuskel, du har ju även revben och sternum som kan tjärva. Gör det ont när du hostar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaggz:

ag tror på sträckning i bröstmuskel, du har ju även revben och sternum som kan tjärva. Gör det ont när du hostar?

Jaa det gör inte riktigt ont men det är en liten obehaglig känsla när jag hostar ibland. Samt så får jag svårt att andas ibland, känns som att nån lägger en sten mitt i bröstkorgen och jag får andas djupt runt 10-15 minuter för att det ska försvinna.

Anders Sjölin:

Som många redan föreslagit, tror jag att det kan ha med magen att göra. En magkatarr kan ganska så typiskt yttra sig genom att det svider ungefär vid bröstbenet.

Det kanske är magkatarr och jag läste symptomen för det och jag äter ganska ofta godis så det kan ha varit det som har utlöst hela grejen


   
SvaraCitera