Aviseringar
Rensa alla

Ont i nedre delen av magen vid sex.


Ämnesstartare

Idag kom hem efter en veckas semester utan min pojkvän. Vi hade såklart sex men grejen var den att jag hittade endast en ställning där det inte gjorde fruktansvärt ont. Det är liksom en huggande smärta i nedredelen av magen typ där livmodern sitter. Det är första gången och sexet har fungerat bra tidigare. Ungdomsmottagningen kan vi ju bara glömma då min skola ligger såpass bra att du har utsikt över hela den från skåphallen och det känns inte bra att alla ser vart jag ska. För då kommer alla frågor och jag som har lite mildare variant av socialfobi kommer panika sönder och antagligen springa gråtandes därifrån. 

Någon som har någon aning om vad det kan vara? Ont i nedre delen av magen. Jag har googlat i en halvtimme men inte fått några svar som kan vara till hjälp


   
Citera
Ämnesetiketter
penja

gå dit, om nån frågar så säger du att du funderar på att skaffa/byta p-piller eller nått sånt


   
SvaraCitera

jag har varit med om exakt samma sak flera gånger men har ingen aning tyvärr. har själv försökt att få reda på det. Ledsen har du också en fruktansvärd kramp i en längre tid efteråt?


   
SvaraCitera

brukar få det när kuken stöter i livmodertappen. ibland gör det så ont att jag vill spy.


   
SvaraCitera
penja

gjorde snabbgoogling, kom fram till att ett graviditetstest kan vara på sin plats. 


   
SvaraCitera

uh var du tillräckligt våt och grejer? går på antidepp? upplevt liknande, fast mest efter självsex knäppt nog :S


   
SvaraCitera

Det behöver inte vara något allvarligt, men du måste absolut kolla upp det. Det ska inte göra ont när du har sex. Ring sjukvårdsupplysningen till och börja med, de kan hjälpa dig komma igång och ge dig vidare råd angående hur du ska gå vidare.


   
SvaraCitera
goliat

har upplevt liknande. fick det där förklarat av mig av en barnmorska en gång, det är äggledaren eller livmodertappen som stöts till och det gör ont. kanske är du bara extra känslig just nu. mer förklaring än så kan jag tyvärr inte ge Ledsen hoppas det går över!


   
SvaraCitera