Aviseringar
Rensa alla

Ont i ollonet..


Ämnesstartare

Tjena alla ungdomar ! Jag och min kille har ett VÄLDIGT seriöst förhållande, snart är det 2 år mellan oss.. Det tog 8 månader innan vi hade sex första gången, EN gång har det varit lyckat för hans del då.. Jag har inte så svårt för att komma, men jag kan inte äta p-piller och sånt för jag har mycket cancer i min släkt, är orolig och så eftersom det är så mycket hormoner i preventivmedel.. Så kondom funkar för oss i alla fall, men inte för honom.. När hans kuk är hård så försöker vi trä på kondomen, men då får min kille skit ont för att förhuden går ner säger han.. Jag har haft sex hela tiden med kondomer så jag vet hur man sätter på den, han har också försökt att få det att inte göra ont när han satt på den men inget lyckats.. Han får jätte ont i ollonet och den går ner då på en gång, och sen går det typ inte att ha sex.. hjälp mig med råd och tips, om nån känner igen det.. hur löste ni det?.. Jag vill komma närmare min kille och det hoppas jag ni har en lösning på !!

/ Jessii


   
Citera

han kanske ska gå och kolla upp det?


   
SvaraCitera

det är ett tecken, han vill ha sex utan kondom och skapa små ungar med dig.

mvh.


   
SvaraCitera

kan suga på det<3


   
SvaraCitera

enjessica:

hur löste ni det?..

Ta lite glidmedel i toppen av kondomen = problemet löst.


   
SvaraCitera

typiskt tjejer att alltid första för oss killar[shake]


   
SvaraCitera

AndyH:

Ta lite glidmedel i toppen av kondomen = problemet löst.

Precis det jag tänkte tipsa om. 😀

Sen kan man också gå på apoteket och köpa Xylocain, vilket är en lokalbedövande salva. Den kan man då stryka in på ollonet innan man ska ha sex, så gör det inte lika ont. Efter ett tag så tror jag att han kommer att vänja sig så det inte gör ont längre.


   
SvaraCitera

trång förhud? [tard]


   
SvaraCitera

inte använda kondomer funkar nog

enjessica:

men jag kan inte äta p-piller och sånt för jag har mycket cancer i min släkt

Jag tvivlar starkt på att någon med medicinsk utbildning avrått dig från p-piller p.g.a cancerrisken...

här är en lista på flera skyddsmetoder, använd dem istället för kondomer då
http://www.alltombarn.se/foraldraliv/1.11890?printMode


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Sen kan man också gå på apoteket och köpa Xylocain, vilket är en lokalbedövande salva. Den kan man då stryka in på ollonet innan man ska ha sex, så gör det inte lika ont. Efter ett tag så tror jag att han kommer att vänja sig så det inte gör ont längre.

Tack för tipset! ska absolut prova de!


   
SvaraCitera

Låter trång förhud. Han bör kolla upp det hela med en läkare. Finns bra recept-salvor och annars kan ett kirurgiskt ingrepp lösa det.

Pröva oral eller analsex annars.


   
SvaraCitera