Aviseringar
Rensa alla

Ont i ollonsträngen! har ej gått av PLS hjälp!


Ämnesstartare

Nu är det så att min flickvän och jag har haft sex ett tag med kondom. då har jag inte haft några problem med att komma in i henne osv osv.. men sen beslöt vi oss för att hon skulle börja med p-piller. och varje gång jag ska föra in den första gången gör det ont som bara den och jag blir avtänd.. sen går det inte mer. sen är ollon strängen röd och gör ont.. så vi kör med kondom i början sedan tar vi av den. men vill gärna slippa det.. någon som har upplevt detta eller har ett tips på hur vi kan göra för att slippa ha ont/använda kondomer?? BTW vill bara tillägga att hon var oskuld.


   
Citera

andlin103:

Nu är det så att min flickvän och jag har haft sex ett tag med kondom. då har jag inte haft några problem med att komma in i henne osv osv.. men sen beslöt vi oss för att hon skulle börja med p-piller. och varje gång jag ska föra in den första gången gör det ont som bara den och jag blir avtänd.. sen går det inte mer. sen är ollon strängen röd och gör ont.. så vi kör med kondom i början sedan tar vi av den. men vill gärna slippa det.. någon som har upplevt detta eller har ett tips på hur vi kan göra för att slippa ha ont/använda kondomer?? BTW vill bara tillägga att hon var oskuld.

Enda sättet jag vet är om det är kladdigare och bättre glid. Sedan får du ta det försiktigt och långsamt i början.


   
SvaraCitera

andlin103:

 någon som har upplevt detta eller har ett tips på hur vi kan göra för att slippa ha ont/använda kondomer?? BTW vill bara tillägga att hon var oskuld.

mitt tips är att ha mer förspel så att hon blir mer våt/kåt alternativt att ni kör med glidmedel.

(det här en en tråd som hade passat bra som frågor-tråd)


   
SvaraCitera

Tips:

-slicka henne
-använd glidmedel
-mjukstarta med fingrar


   
SvaraCitera