Aviseringar
Rensa alla

ont i penis


Ämnesstartare

Hej!
Jo jag behöver lite hjälp...
Jo min killes penis gör ont...och ja strängen har inte gått av helt men den är liksom sliten...
Och ja vi försöker att sluta att ha sex men det går typ inte [sad][shake]
För även om jag inte vill så blir jag våldtagen typ XD Men jag undrar finns det nått sätt att liksom få det att läcka fortare ? För han har haft ont kanske i 4 mån och jag är rädd att det ska bli kroniks smärta [sad] Så snälla finns det nått som ni vet hjälper!
Jag läste att det skulle hjälpa om man tvättade varje dag men han orkar aldrig med sånna saker...

Snälla bara seriösa tack....


   
Citera

cutekitty:

även om jag inte vill så blir jag våldtagen

GRYMMASTE POJKVÄNNEN VILL VARA SOM HAN!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vägra ha sex om han inte tvättar sig. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Vägra ha sex om han inte tvättar sig

Jo men det funkar inte [sad] då kommer han och klämmer mig mot väggen och drar ner mina trosor [shake] och han är inte svag heller så..[shake]


   
SvaraCitera

cutekitty:

då kommer han och klämmer mig mot väggen och drar ner mina trosor

Älskar din pojkvän så jävla mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

strängen har inte gått av helt men den är liksom sliten...

ahahah

cutekitty:

Och ja vi försöker att sluta att ha sex men det går typ inte [sad][shake]
För även om jag inte vill så blir jag våldtagen typ XD

ööööh?

cutekitty:

han har haft ont kanske i 4 mån

ofta han inte har kollat upp det än då..

cutekitty:

Jag läste att det skulle hjälpa om man tvättade varje dag men han orkar aldrig med sånna saker..

man ska tvätta underlivet varje dag annars är det snusk [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

Jo men det funkar inte [sad] då kommer han och klämmer mig mot väggen och drar ner mina trosor [shake] och han är inte svag heller så..[shake]

Då bestämmer du dig för att du inte vill, och talar om det för honom samt att det är våldtäkt ifall han fortsätter. Om han inte slutar kan du alltid sätta en kniv i magen på honom. Allt för hans hälsas skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

och talar om det för honom samt att det är våldtäkt ifall han fortsätter.

mm vet [sad] Men han har nån förmåga att liksom förtrolla en [sad] Han liksom viskar små söta ord [sad] Som att han aldrig vill lämna mig och att han älskar mig [sad] samt att han säger att han vill att vi ska vara tillsammans för evigt och sånt [sad] Han ör viktig för mig [sad] Jag vet inte men jag kan inte slå honom eller nått [cry] Han kramar om en hårt men liksom inte att det gör ont [sad] Men jag vill ju inte att han ska få ont så jag vet inte vad jag ska göra alls ! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Älskar din pojkvän så jävla mycket

Okej..?? [shake]


   
SvaraCitera

Låter som en bra relation... gå till UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

[cry]

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

cutekitty:

Okej..??

Hur ofta brukar han våldta dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Då bestämmer du dig för att du inte vill, och talar om det för honom samt att det är våldtäkt ifall han fortsätter. Om han inte slutar kan du alltid sätta en kniv i magen på honom. Allt för hans hälsas skull.

Fattar du inte att hon tänder på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Fattar du inte att hon tänder på det?

Jag antog att hon tände på det och skrev därför att hon skulle bestämma sig för att inte vilja. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

och skrev därför att hon skulle bestämma sig för att inte vilja. [rolleyes]

Inte vilja tända på det?


   
SvaraCitera