Aviseringar
Rensa alla

ont i penis


Ämnesstartare

emery:

Inte vilja tända på det?

Att inte vilja ha sex. Just då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Att inte vilja ha sex. Just då.

K, tror att om hon verkligen inte ville så skulle hon inte. Och skulle han "våldta" henne på riktigt hade hon nog inte suttit och skrivit om det som hon gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

K, tror att om hon verkligen inte ville så skulle hon inte. Och skulle han "våldta" henne på riktigt hade hon nog inte suttit och skrivit om det som hon gör.

Tror inte heller att det handlar om äkta våldtäkt. Om hon däremot verkligen inte vill till exempel på grund av att hon vill att han ska läka ordentligt, och han tvingar henne ändå så är det inte okej. Men jag hoppas att dom har något stoppord om dom leker våldtäktslekar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Om hon däremot verkligen inte vill till exempel på grund av att hon vill att han ska läka ordentligt, och han tvingar henne ändå så är det inte okej.

Tycker han verkar dum i huvudet som inte sköter sin hygien när han till och med har problem och fortsätter ha sex. Finns inget Hon kan göra.

cutekitty:

.

Hör du det? Han får sköta sig själv.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Tycker han verkar dum i huvudet som inte sköter sin hygien när han till och med har problem och fortsätter ha sex. Finns inget Hon kan göra.

Visst visst, men man har alltid rätt att säga nej, oavsett anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Visst visst, men man har alltid rätt att säga nej, oavsett anledning.

Ja men nu har vi ju redan kommit fram till att hon vill, och vill hon inte lär hon säga ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well det är väl hans problem om han fortsätter att knulla dig fastän det gör ont. Dra honom i örat och säg att han ska tvätta sig varje dag innan han kan fortsätta våldta dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Hur gammal är du?

Jag är 15 och han är 18

emery:

Ja men nu har vi ju redan kommit fram till att hon vill

jag vet inte vad jag ska göra heller för att det är bara så han visar hur han älskar mig [sad] det är som om när han har sex med mig så kommer alla hans känslor fram för utan så händer inget vanligt gulli gull [sad] Han spelar så ofta så det är typ det han gör annars hela tiden [sad] Så Man blir påvärkad när man liksom vill så gärna att bli älskad så man kan inte göra så mycket [cry] Jag hatar mig själv faktiskt för det [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Hur ofta brukar han våldta dig?

varfär undrar du ?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

Jag hatar mig själv faktiskt för det [cry]

Vafan babblar du om? DU har inget problem, ha sex för fan. Han får skylla sig själv om han får mer problem. Du kan inte direkt trolla eller tvinga honom att tvätta sig eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Du kan inte direkt trolla eller tvinga honom att tvätta sig eller nåt.

Nej jag vet men jag tycker ju att jag kunde iaf försöka att hindra mig själv för att inte göra så att han får ont [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

Nej jag vet men jag tycker ju att jag kunde iaf försöka att hindra mig själv för att inte göra så att han får ont [sad]

Ja men du har ju försökt, eller hur?[smile] Mer kan du inte göra. Han är en stor pojke och kan ta hand om sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja men du har ju försökt, eller hur? Mer kan du inte göra. Han är en stor pojke och kan ta hand om sig själv.

Ja jag försöker [sad] Ja men jag blir ju sur på att han inte heller är villig att ens försöka ta emot nått råd som att kolla upp det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

Ja men jag blir ju sur på att han inte heller är villig att ens försöka ta emot nått råd som att kolla upp det [sad]

Som sagt, han får skylla sig själv.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Som sagt, han får skylla sig själv.

Kanske [sad] Men bara så jobbigt [sad] Jag tänker på det typ hela tiden [sad]


   
SvaraCitera