Aviseringar
Rensa alla

ont i pungkulan


Ämnesstartare

Tjaaa

Behöver lite råååd....

det är så att jag har ont i vänstra pungkulan det gör ont som bakom den å lite upp mot magen .. 😛 Smärtan kommer och går lite sådära ibland den är inte så hemsk 🙂 har haft det i 2 dar ! är 16 år..

Kan det vara för att jag satt å runka utan att få utlösning 😛 jag som stoppade utlösningen på nå sett .. har runkat 2 ggr efter och fått utlösning och det har inte slutat göra ont 🙂

Vet någon vad det kan vara :D?


   
Citera
Ämnesstartare

Shit, det kan vara cancer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Shit, det kan vara cancer!

hur kan man få det? har aldrig haft sex eller nå ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PETERNIKLAS:

hur kan man få det? har aldrig haft sex eller nå ..

Man får inte cancer utav sex heller.
Men utav för mycket runkning. [no-no]


   
SvaraCitera

PETERNIKLAS:

NUJÄVLARR: Shit, det kan vara cancer!
hur kan man få det? har aldrig haft sex eller nå ..

Dold text: hahah, man får inte cancer av sex 🙁


   
SvaraCitera

aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Man får inte cancer utav sex heller.
Men utav för mycket runkning.

Den är ju inte uppsvälld eller nå? ... cancern brukar drabbas minst i 20 års åldern som jag har läst iaf !

Vill hellst inte gå till läkarn lite skämmigt å säga till folk och de?! vad ska jag göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PETERNIKLAS:

Den är ju inte uppsvälld eller nå? ... cancern brukar drabbas minst i 20 års åldern som jag har läst iaf !

Vill hellst inte gå till läkarn lite skämmigt å säga till folk och de?! vad ska jag göra?

Nu fick jag faktiskt dåligt samvete [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Nu fick jag faktiskt dåligt samvete

vadådå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PETERNIKLAS:

vadådå?

Att du gick på det.
Så jag vill vara snäll nu, vilket jag väldigt sällan är:
Hade exakt samma problem, hade värk i höger testikel, gick till läkaren och fick dra av mig brallorna så fick han(och sedan en kvinna några dagar efter) känna efter, då kom det fram till att jag hade värk i högre bitestikel. Jag fick lämna urinprov och fick svar att jag hade fått en infektion som kan drabbas av vem som helst - och den var inte sexrelaterad(vilket jag tyckte var märkligt då jag hade haft sex med en riktig slyna ett par veckor innan och trodde att det kunde varit klamydia). Nu käkar jag antibiotika och besvären minskar dag för dag.
Du ska aldrig skämmas inför en läkare - vare sig det är en manlig eller kvinnlig - det är deras jobb.
Så ta dig i kragen och kontakta en läkare.
ta hand om dig.


   
SvaraCitera

PETERNIKLAS:

Vill hellst inte gå till läkarn lite skämmigt å säga till folk och de?!

herregud, tror du inte att dom är vana vid "konstiga" frågor? det är väl inte pinsamt för fem öre

PETERNIKLAS:

vad ska jag göra?

gå till läkarn


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

ta hand om dig.

troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Så jag vill vara snäll nu, vilket jag väldigt sällan är:
Hade exakt samma problem, hade värk i höger testikel, gick till läkaren och fick dra av mig brallorna så fick han(och sedan en kvinna några dagar efter) känna efter, då kom det fram till att jag hade värk i högre bitestikel.

haha ok 😀 haha men du kan det vara att det är ljumskbrock eller pungbrock många å släkten har just opererats för det ?

ska prata med läkarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

troll.

När jag faktiskt är snäll 🙁

PETERNIKLAS:

haha ok 😀 haha men du kan det vara att det är ljumskbrock eller pungbrock många å släkten har just opererats för det ?

Vet ej.
Men:

PETERNIKLAS:

ska prata med läkarn

låter som en bra idé.


   
SvaraCitera

PETERNIKLAS:

Kan det vara för att jag satt å runka utan att få utlösning 😛 jag som stoppade utlösningen på nå sett

Hur gjorde du när du stoppade utlösningen ? Du klämde väl inte eller nåt? [surprised] [tard]

Jag tror att det går nog över om ett tag...


   
SvaraCitera