Aviseringar
Rensa alla

Ont i ryggen! 🙁


Ämnesstartare

Tjodilosan i kalsongen. 

Jag har nästan ständigt ont i ryggen, jag har vart hos en sjukgymnast med det men hon hjälpte inte... Iof så gjorde jag inte mina övningar... AJJABAJJA! Men ja... Några tips? Det är heeeeeela ryggen jag har ont i. 
Mina fötter är lite sne eftersom jag gått i platta skor, så jag har ont i hälarna. Sen så har jag ont i svanskotan då jag har ramlat ett antal gånger på den Gråter Plajs hälp mii Mycket glad


   
Citera

lisa20088: Iof så gjorde jag inte mina övningar... AJJABAJJA!

Låter som ett problem.


   
SvaraCitera

lisa20088: Några tips?

Gör övningarna du fick? Sover


   
SvaraCitera

Annars kan du testa denna, fungerar alltid för mig om jag får ont i samband med träning. Man ligger med magen mot en stol eller pall och håller armar och ben utsträckta i någon minut. 

ölöl.png


   
SvaraCitera

Stretcha baksida lår och höftböjare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
Annars kan du testa denna, fungerar alltid för mig om jag får ont i samband med träning. Man ligger med magen mot en stol eller pall och håller armar och ben utsträckta i någon minut. 

ölöl.png

Hur hjälper det? ;O Alltså tvivlar inte på det men alltså på vilket sätt?

Bööööörg:
Stretcha baksida lår och höftböjare

Hjälper e ryggen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Låter som ett problem.

Haha ja xD


   
SvaraCitera

lisa20088: Hur hjälper det? ;O Alltså tvivlar inte på det men alltså på vilket sätt?

Om jag känner mig stel i ryggen efter träning så hjälper den där övningen väldigt bra mot stelheten så att ryggen blir mer rörlig igen. Men ditt ryggont är förmodligen annorlunda så det finns risk att den där övningen inte hjälper dig alls.


   
SvaraCitera

lisa20088:

Hjälper e ryggen? 

Ja absolut är fri från ryggproblem nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

Om jag känner mig stel i ryggen efter träning så hjälper den där övningen väldigt bra mot stelheten så att ryggen blir mer rörlig igen. Men ditt ryggont är förmodligen annorlunda så det finns risk att den där övningen inte hjälper dig alls.

Ah nä jag tränar inte alls, eller jag är ute o går typ varannan dag men... 


   
SvaraCitera

Lita på mig är expert på friskvård


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Lita på mig är expert på friskvård

Haha okej jag litar på dig!


   
SvaraCitera