Aviseringar
Rensa alla

ont mellan benen


Ämnesstartare

ok

jag har en oturssnippa som är sjuk till och från, har lätt att få urinvägsinfektion och har väldigt känsliga slemhinnor vilket gör att jag nästan alltid har mer elr mindre ont när jag har haft sex, hur våt jag är må vara.

iallafall, jag har, under kanske två veckor haft små blödningar, ibland större blödningar och ibland inget alls. detta trots att jag går på p-piller.

det har till råga på allt svidit till och från och kliat och för någon dag sedan har det börjar svida, göra ont och klia runt urinröret? :-s

jag kan meddela att det inte är någon chans att jag har blivit smittad av någon könssjukdom. och ja, jag måste gå till ungdomsmottagningen men nu är det helg.

någon som känner igen detta elr någon som har hört eller kan komma på vad det kan vara?

tack på förhand.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

BLODÅDRA:

bild

[love]


   
SvaraCitera

Verkar vara svamp.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag kan meddela att det inte är någon chans att jag har blivit smittad av någon könssjukdom. och ja, jag måste gå till ungdomsmottagningen men nu är det helg.

hahah ägda [crazy][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Verkar vara svamp

blöder det och svider då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

hahah ägda

vilka är ägda elr va?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

blöder det och svider då?

Om man har kliat så kan det nog göra det. Men jag har hört någonstans att om man är känslig så kan man få lite sprickor av det även om man inte kilar.
Ringt vårdguiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Om man har kliat så kan det nog göra det. Men jag har hört någonstans att om man är känslig så kan man få lite sprickor av det även om man inte kilar.
Ringt vårdguiden?

alltså, det är inte blod från "sprickor" utan blodiga flytningar. som mellanblödningar.

jag har hört att klamydia kan ge mellanblödningar, så jag kan tänka mig att något annat, mer troligt, kan ge det också?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag har hört att klamydia kan ge mellanblödningar, så jag kan tänka mig att något annat, mer troligt, kan ge det också?

Ja, det kan det nog om man är så känslig som du är. Har du ingen creme som du brukar smörja med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, det kan det nog om man är så känslig som du är. Har du ingen creme som du brukar smörja med?

nej...

jag ser inte mina känsliga slemhinnor som något samband mellan mellanblödningar, men nu när jag har så pass ont och mellanblödningarna också har varit någonting jag har undrar över så vet jag inte längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egentligen skriker mina symptom på klamydia hahah


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag ser inte mina känsliga slemhinnor som något samband mellan mellanblödningar, men nu när jag har så pass ont och mellanblödningarna också har varit någonting jag har undrar över så vet jag inte längre.

Du går till gynkan ofta?
Gå till vårdcentralen och pissa i en mugg så får du veta om du har klamydia jättefort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du går till gynkan ofta?

nej? :-s


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

nej? :-s

Men det borde du ju, så du kan få salva eller ngt så att du slipper att få besvär så ofta och vara så torr.
Har för mig att man har för torra slemhinnor om de är känsliga. Fast är ingen doktor.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gå till vårdcentralen och pissa i en mugg så får du veta om du har klamydia jättefort

kan ju omöjligt ha det eftersom min pojkvän har testat sig efter vi haft sex och han har inte, vilket han borde ha fått om jag har klamydia och haft sex med mig.

eller?


   
SvaraCitera