Aviseringar
Rensa alla

ONT NÄR JAG KISSAR


Ämnesstartare

Jag får ONT när jag kissar, vet vad alla säger, svamp. Men saken är den när jag fått det har det varit efter sex, direkt efter. Det händer absolut inte efter varje gång, har hänt endast några få gånger. Men vad beror det på? Efter någon/några (kommer inte riktigt ihåg) försvinner det av sig själv, men ont gör det tills dess!

Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

snuffe:

vet vad alla säger, svamp

tror snarare på urinvägsinfektion. ring till farbror doktorn om det inte har gått över tpå ett par dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tror snarare på urinvägsinfektion. ring till farbror doktorn om det inte har gått över tpå ett par dagar.

Även fast det kommer direkt efter sex? Och inte alls efter varje.. typ en gång på 30kanske.. Om ens det..


   
SvaraCitera

Jag tror att du inte är tillräckligt våt när ni har sex, vilket skapar onödigt mycket friktion och torra slemhinnor. Därför gör det ont när du kissar. Satsa på att bli mer våt och svullen innan han stoppar in penisen i din vagina.


   
SvaraCitera

snuffe:

Även fast det kommer direkt efter sex? Och inte alls efter varje.. typ en gång på 30kanske.. Om ens det..

aha, trodde det bara gjorde ont när du kissade[zzz]


   
SvaraCitera

Många som får ont att kissa direkt efter sex..


   
SvaraCitera

det kan vara svamp. det kan vara så att symtomen förvärras och förbättras och sedan förvärras igen. du kan ju alltid gå på gynundersökning för att vara på den säkra sidan [smile]
kan även vara som Oväntad skrev


   
SvaraCitera

Testa dig för att utesluta urinvägsinfektion, könssjukdom etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

aha, trodde det bara gjorde ont när du kissade

Jo det gör bara ont medan jag kissar, med jag brukar kissa efter jag haft sex för att förhindra urinvägsinfektion. Och därför känner jag att det kommer på direkten eftersom jag kissar efter inte så lång tid.

Oväntad:

Jag tror att du inte är tillräckligt våt när ni har sex

Tack, kan stämma för jag kan bli lite öm också..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera