Aviseringar
Rensa alla

Ont om pengar!!


Fridask:

Ja, så då finns det mat och kläder. I rest my case.

Jag uppfattade det hela som att vi diskuterade fickpengar för smink, energidrycker, godis eller vad man nu köper för skit som tolvårig tjej. 


   
SvaraCitera
kachin

gör som mrman 


   
SvaraCitera

dazed:

Jag uppfattade det hela som att vi diskuterade fickpengar för smink, energidrycker, godis eller vad man nu köper för skit som tolvårig tjej. 

är man 12 bör man inte behöva sminka sig. energidrycker är det 16 års åldergräns på. godis är onyttigt, ge barnet en frukt.


   
SvaraCitera

Fridask:

är man 12 bör man inte behöva sminka sig. energidrycker är det 16 års åldergräns på. godis är onyttigt, ge barnet en frukt.

Ja och lights out at klockan 21.00 samt skicka ungen till KDU's sommarkollo osv.


   
SvaraCitera

Fridask:

är man 12 bör man inte behöva sminka sig. energidrycker är det 16 års åldergräns på. godis är onyttigt, ge barnet en frukt.

varför ska ungen ha tak över huvudet, den har ju regnkläder.


   
SvaraCitera

Kläder är väl inte nödvändigt?


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fridask:
Vad ska du med pengar till när du är 12 år? Har du inga föräldrar? vavava?

Men jo, jag har föräldrar men dom kanske inte e så sugna på att ge mig pengar hela tiden??? + är EGNA fickpengar ALLTID bra att ha 😛


   
SvaraCitera

När jag var i din ålder brukade jag spara ihop pengar genom att ge fan i att köpa en massa skit. Ibland var det folk som kunde tänka sig att pröjsa en för att klippa gräs och andra dumheter, det är också najs.

Dagens tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
När jag var i din ålder brukade jag spara ihop pengar genom att ge fan i att köpa en massa skit. Ibland var det folk som kunde tänka sig att pröjsa en för att klippa gräs och andra dumheter, det är också najs.

Dagens tips.

Meh, orka...


   
SvaraCitera

JagOchMinPanda:

Meh, orka...

Vad fan trodde du egentligen? Hade det funnits skitenkla sätt att få fram snabba pengar hade alla varit rika. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Vad fan trodde du egentligen? Hade det funnits skitenkla sätt att få fram snabba pengar hade alla varit rika. 

Jag vet.Har inte påstått nåt annat heller... 😛


   
SvaraCitera

Kom på anledningar för att du behöver pengar och tjata på föräldrarna. Kanske svårt att göra de när man är 12 men de beror på vad dina föräldrar låter dig göra. Det gäller att vara smart och snäll mot föräldrarna, det är så jag gör och mina föräldrar är så överbeskyddande så de låter mig inte gå någonstans utan lite pengar så jag säger bara att jag inte har pengar så ger de mig pengar MUHAHAHAHAHA, även fast de vet att jag köper annat för pengarna 😛


   
SvaraCitera