Aviseringar
Rensa alla

ont


Ämnesstartare

någon mer en jag som i bland får smärtor under vänstra bröst vid revbenet, kommer en smärta i bland i några sekunder?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag får ofta kramp i en muskel på vänster sida vid bröstet, det vara ofta i ca 20 s och försvinner sen. Då får jag svårt att andas för en kort stund

Kanske det du har för jag har hört att det är ganska vanligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
Jag får ofta kramp i en muskel på vänster sida vid bröstet, det vara ofta i ca 20 s och försvinner sen. Då får jag svårt att andas för en kort stund

Kanske det du har för jag har hört att det är ganska vanligt 

aa det är de, tack! så behöver jag inte vara så orolig. 


   
SvaraCitera

mm. fick det uppkollat när jag var inne för utredning av epilepsi och någon apparat gav tydligen utslag där. men de sa att det inte var farligt alls och att det var ganska vanligt. 
brukar dock vara längre än 20 sek för mig... 


   
SvaraCitera

Brukar också få det.


   
SvaraCitera

Josefiniis:

aa det är de, tack! så behöver jag inte vara så orolig. 

okej 
Det var så lite så Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

okej 
Det var så lite så Blink

det har hållit på så här sen kanske 5, kommit lite då och då, i några få sekunder, har du med de så?


   
SvaraCitera

Josefiniis:

det har hållit på så här sen kanske 5, kommit lite då och då, i några få sekunder, har du med de så?

Ja så länge jag kan minnas händer det typ någon/några gånger i veckan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Ja så länge jag kan minnas händer det typ någon/några gånger i veckan 

aa, men får du också under hela bröstet, om du legat på mage eller något sånt eller suttit i en lång stund och sen när du går upp så kan du få en smärta under hela bröstet så det är svårt att andas i 2 sek typ.. 


   
SvaraCitera

Josefiniis:

aa, men får du också under hela bröstet, om du legat på mage eller något sånt eller suttit i en lång stund och sen när du går upp så kan du få en smärta under hela bröstet så det är svårt att andas i 2 sek typ.. 

Aa, så att jag måste ta väldigt små andetag för att det inte ska göra så ont 


   
SvaraCitera
reben

va ngn som sa att lungan "klibbar ihop" men vet fan om d e sant .låter märkligt man ska inte lita på folk. händer mig ofta oxo iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Aa, så att jag måste ta väldigt små andetag för att det inte ska göra så ont 

aaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
va ngn som sa att lungan "klibbar ihop" men vet fan om d e sant .låter märkligt man ska inte lita på folk. händer mig ofta oxo iaf

okej 🙂 


   
SvaraCitera

Josefiniis:

aaaa

som du märker är det iaf väldigt vanligt och inget att oroa sig över! 


   
SvaraCitera

Jag hade något liknande förut när jag var under mycket stress men det har inte hänt på ett bra tag nu.


   
SvaraCitera