Aviseringar
Rensa alla

ont


Ämnesstartare

Trouble:
Jag hade något liknande förut när jag var under mycket stress men det har inte hänt på ett bra tag nu.

har varit väldigt stressad och arg idag.. detta hände när jag skulle kasta en kudde på min syster, istället kom den på lampan och på mig..

1418402_10200996403136184_2052817615_n.j


   
SvaraCitera

Josefiniis:

har varit väldigt stressad och arg idag.. detta hände när jag skulle kasta en kudde på min syster, istället kom den på lampan och på mig..

1418402_10200996403136184_2052817615_n.j

Aj aj, inte bra. Hade din syster gjort något eller var du bara allmänt arg? Ledsen


   
SvaraCitera

reben:
va ngn som sa att lungan "klibbar ihop" men vet fan om d e sant .låter märkligt man ska inte lita på folk. händer mig ofta oxo iaf

Vanligtvis är det så att problemet sitter i ryggen. En nerv kommer i kläm och nerven slutar nånstans mellan revbenen. Det kan kännas som om revbenen fastnar i varandra och det gör ont att andas. Oftast försvinner det om man sträcker lite på sig. Det är ganska vanligt.


   
SvaraCitera
reben

aristoteles:

Vanligtvis är det så att problemet sitter i ryggen. En nerv kommer i kläm och nerven slutar nånstans mellan revbenen. Det kan kännas som om revbenen fastnar i varandra och det gör ont att andas. Oftast försvinner det om man sträcker lite på sig. Det är ganska vanligt.

ingen aning sa som sagt d va ngt trams en person sa bara.

men aa nu vet jag


   
SvaraCitera

suicide death


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trouble:

Aj aj, inte bra. Hade din syster gjort något eller var du bara allmänt arg? Ledsen

hon retade ihjäl mig, slog mig och höll på.. Ledsen


   
SvaraCitera