Aviseringar
Rensa alla

oooh, that girl...


Ämnesstartare

Det börja när jag var ungefär 12, jag börja då kolla på porr och runka.
iaf något senare började jag 8:an i en ny skola och jag märkte direkt att den här skolan var full av snygga tjejer. 🙂 hehe

Iaf en dag när min och några andra klasser skulle göra nåt utanför skolan, så skulle vi samlas nånstans så gick ja själv dit och där såg jag en tjej i min parallelklass med sina kompisar. när jag gick förbi dem så hälsade den här tjejen till mig genom att säga mitt namn, och jag svarade med ett 'hej' och fortsatte gå. Det var första gången hon prata med migm
jag kommer ihåg att hon har pratat lite med mig andra gånger, ibland, ganska många gånger ändå, typ oftast sagt nåt kort, men jag höll som vanligt käften och svarade typ genom att säga 1 ord elr inget alls, brydde mig typ inte.
(är en blyg och tyst kille, men jag jobbar faktist på det och vill inte va det längre).
Iaf efter ett tag så hade jag blivit "smått kär" i många tjejer om man nu kan kalla det för det, jag runkade till och tänkte på många olika tjejer i min klass och skola (SEX), men jag fortsatte också med porr.
Men för ett litet tag sen började jag tänka på den där tjejen i min parallelklass som jag berätta om i början, jag såg att jag hade henne på facebook, hade haft de länge, och jag kom på att hon hade lagt till mig på facebook, (om det nu betyder nåt).
Har blivit kär i henne som fan, orkar int äta, int runka, int kolla på porr, kan int sova, blir lite deprimerad ibland, tänker bara på henne.
jag tror att hon gillade mig förut men ja e inte säker.

Jag och tjejer...
Har inte haft kvinnliga kompisar sen dagis, har varit as nervös bland kvinnor sedan mellanstadiet typ, men sen jag börja i min nya skola har jag blivit mkt bättre bland tjejer och jag vågar faktist prata med dem mkt när vi har ska prata i smågrupper, vilket är stort för mig 🙂

Hursomhelst så vet int jag vad jag ska göra, vill gärna prata med henne men vi har bara 2 lektioner tillsammans, varav en där våran lärare placerar de flesta av oss bredvid en kompis elr nån av samma kön, alltså kmr ja aldrig sitta bredvid henne. Och den andra lektionen vi har tillsammans är idrott i en STOOOOR gympasal, vi har inte heller alltid idrotten tillsammans.
Så df känns det som att jag aldrig får en f***in chans att prata med
henne 🙁

har ingen att prata med om kärlek hemma, df hänger ja mkt här

tack för att du läste[smile]


   
Citera

Testa att skriva brev till henne. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Govaa:

har ingen att prata med om kärlek hemma, df hänger ja mkt här

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Govaa:

har ingen att prata med om kärlek hemma, df hänger ja mkt här

awww 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Govaa:

Så df känns det som att jag aldrig får en f***in chans att prata med
henne 🙁

big fucking deal, jag har träffat tjejer som inte ens gått i min skola, så den ursäkten håller inte[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med henne bara. Världen kommer heller inte att gå under om ni inte lever tlsm happy ever after.


   
SvaraCitera

Du kan väll snacka med henne före/efter lektionerna ni faktiskt har tillsammans?
Behöver ju inte vara 10 minuters samtal, utan snacka bara och visa lite intresse i att prata med henne, så kanske fler möjligheter till längre snack uppträder. =)

Lås inte dig själv genom att säga att det är kört, det är inte kört förrän det är för sent!


   
SvaraCitera

vart har du lagt den röda tråden!?!? förstår nada


   
SvaraCitera