Aviseringar
Rensa alla

OOOHWR!


Ämnesstartare

I helgen stod vi i en kö till en klubb. Jag började prata med en väldigt söt kille och hade ganska trevligt med honom. En otroligt irriterande 'bekant' som var med fick syn på honom och var sen efter honom hela kvällen. När jag pratade med honom var hon där blixtsnabbt. Hon gav honom pussar på kinden när man tydligt såg att han inte ville. Han var mer intresserad av mig än henne i alla fall. Men till slut gav jag upp, orka liksom.

Men varför fattar inte vissa människor?! var är det för fel på dem?!


   
Citera

De är väl egoistiska.


   
SvaraCitera

varför inte trekant[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

varför inte trekant

[n]


   
SvaraCitera

Human:

[n]

va inte så kräsen[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

va inte så kräsen

hahaaha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa är idioter, andra gillar utmaningen, dom tredje gillar inte dig.


   
SvaraCitera

Human:

Men varför fattar inte vissa människor?! var är det för fel på dem?!

Har varit med om sånt [cheers]
Tror din polare är avundsjuk på dig/alt. svartsjuk för att du får ragg men inte hon.

Så jävla jobbigt när man står och snackar med någon och något jävla äckel måste ställa sig emellan och prata och förstöra för en/hångla upp den man pratar med. Jaha, liksom..


   
SvaraCitera

inled kvällen med att ragga på en kille du inte e intresserad av så kanske din fiende tar honom, sen kan du ta den du gillar på riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Tror din polare är avundsjuk på dig/alt. svartsjuk för att du får ragg men inte hon.

hmm. jag tror inte ens hon fattade eller tänkte den tanken. Jag tror att hon trodde att han var intresserad av henne, vilket är ganska idiotiskt.

Melinka:

Så jävla jobbigt när man står och snackar med någon och något jävla äckel måste ställa sig emellan och prata och förstöra för en/hångla upp den man pratar med. Jaha, liksom..

men det är ju så svinigt. hur kan man liksom? det är så pinsamt [shake]

Tilda1988:

inled kvällen med att ragga på en kille du inte e intresserad av så kanske din fiende

nästa gång


   
SvaraCitera

haha^^ jadu. Vissa personer gör allting för att få uppmärksamhet. Helt sjukt är det att dem ens orkar. De gäller att ignorera dem.
=)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera