Aviseringar
Rensa alla

Operation för överbett?


grodan89:

Hoppas det går bra för dig också och att du inte ska behöva ha tandställningar så länge. Jag har haft mina i 5 år ungefär så man blir rätt trött alltså.

Oj det var verkligen länge, 20/9 2011 har jag fått prel operationstid. Men det kan bli senare om det inte finns lediga tider och så då. Men är det inte individuellt hur snabbt tänderna flyttar på sig? borde väl i såfall kunna bli både senare och tidigare.


   
SvaraCitera

grodan89:

Jag ska faktiskt genomgå en sån här operation den här månaden.

Hur har det gått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad läskigt det låter. har aldrig haft det här problemet men om jag blev erbjuden operation skulle jag nog göra det ändå


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

fan vad läskigt det låter. har aldrig haft det här problemet men om jag blev erbjuden operation skulle jag nog göra det ändå

Samma här, jag ska ju göra det haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gah, vid vilken ålder kan man operera Underbett och vad kostar det? Hur vet man om man har stort eller litet underbett, vart mäter man?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergliot:

vid vilken ålder kan man operera Underbett och vad kostar det? Hur vet man om man har stort eller litet underbett, vart mäter man?

om man frågar sin tandläkare kan man nog få svar på alla dessa frågor


   
SvaraCitera

Antar att du har väldigt mycket överbett om du är erbjuden en operation. Vet inte exakt hur en operation går till så kan inte hjälpa dig med det. Kan väl knappast bli sämre, om du inte håller på med typ sång och är rädd att rösten ska påverkas av käkingreppet (typ Freddie Mercury/Farrokh Bulsara)


   
SvaraCitera