Aviseringar
Rensa alla

opererad


Ämnesstartare

Lounge fact:

ja jag är fortfarande här, ligger i min sjukhussäng och ska plinga efter glass och kolla på eurovision

lyxigt!

Lounge fact:

kan ta kort när jag kommit hem och så

du borde ha före och efter 🙁

Lounge fact:

och mycket obehag efter i samband med illamåendet och fick inget vatten pga spyrisken och fick lov att ha syrgasmask och det var mycket ljud omkring och så.. jag kommer ihåg att jag sa "vart är jag?" och "när ska jag härifrån?" och hon sa att jag precis kommit dit..

Åh, vad kasst 🙁 Inte så bra att spy på nyopererade sår kan jag tänka mig? Men jag har hört att många spyr för de sväljer mycket blod när de opereras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja[love] är inte så hemskt nu.. rätt lindrat i halsen.. skönt också att inte ha feber eller så som man brukar ha i samband med halssmärtor

ja 😀 hoppas resten av läktiden går bra med!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur känns det att va mandelfri?
Känns det tomt eller nått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

morfin

hehehe[bigsmile] måste operera mig[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Var det häftigt? Jag tyckte det var superhäftigt (men var dock mycket yngre då)

haha tyckte ej det var så häftigt för började må väldigt dåligt så fort jag vaknade till mer och fattade att jag var i uppvakningssalen

Macktorsken:

ekligt o kräkas i den [crazy]

aaa[crazy] men de tog av den ganska snart efter tror jag.. fick typ en mun vatten också

framtidstron lever:

lyxigt!

haha mm men hackar på min dator med mobilt internet så får se om jag orkar mig ut i dagrummet.. har en tv i salen men ligger en tjej som opererade senare än mig så vill ej besvära.. vill se sverige iaf

framtidstron lever:

du borde ha före och efter 🙁

haha ja det borde jag haft 🙁

framtidstron lever:

Åh, vad kasst 🙁 Inte så bra att spy på nyopererade sår kan jag tänka mig? Men jag har hört att många spyr för de sväljer mycket blod när de opereras.

joo det är okej att spy (fastat sedan 24 så inget främmande som kommer upp) men de ville inte att jag spydde då tror jag.. när jag kom upp till avdelningen igen så skulle jag gå på toa och då drabbades jag av kraftigt illameånde igen och de sa att det bestämt skulle komma upp och jag fearade inför det för inte så skönt att spy med denna upprivna halsen liksom.. men har inte spytt[love] kommer bajsa svart istället.. blodet som legat i magen blir svart

enhimmelskdrog:

ja 😀 hoppas resten av läktiden går bra med!!

tack hjärtat! känner mig piggare nu.. kanske jag skrev

ChickiBull:

Hur känns det att va mandelfri?
Känns det tomt eller nått?

nu känns det rätt bortbedövat men känns liiite mer eko ja! har två öppna sår i halsen så är mest känslig men tidigare kunde jag inte käka en piggelin ens så det har blivit bättre.. hade lagt piggelinen i pappret på bordet så att hela golvet var gegga hahaha

Paranormal_Cannabis:

hehehe[bigsmile] måste operera mig[crazy]

aaa fyfan vad najs det var.. innan var allting pest och plötsligt blev allting riktigt hemtrevligt [bigsmile] morfin är en underbar medicin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tack hjärtat! känner mig piggare nu.. kanske jag skrev

bra! kommer du få med dig massa starka smärtstillande hem sen? har hört att man blir lite rolig i hvudet av sådana [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

har en tv i salen men ligger en tjej som opererade senare än mig så vill ej besvära.. vill se sverige iaf

Ah, snäll du är!

Lounge fact:

kommer bajsa svart istället.. blodet som legat i magen blir svart

mysigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

bra! kommer du få med dig massa starka smärtstillande hem sen? har hört att man blir lite rolig i hvudet av sådana [blush]

aaa kommer få citodon (antagligen) vilket förvandlas till morfin i kroppen (som jag förstått det) så jag välkomnar det med öppna armar [crazy]

framtidstron lever:

mysigt

hahahhaha [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa kommer få citodon (antagligen) vilket förvandlas till morfin i kroppen (som jag förstått det) så jag välkomnar det med öppna armar [crazy]

låter gött [cute]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

haha tyckte ej det var så häftigt för började må väldigt dåligt så fort jag vaknade till mer och fattade att jag var i uppvakningssalen

Men typ telefonerat siiiggg!!!! [smile]

Lounge fact:

aaa men de tog av den ganska snart efter tror jag.. fick typ en mun vatten också

Fråga dom om du mådde illa=


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

juste läkaren stack mig 3 ggr för att kunna sätta dropp.. bra början på operationen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låter gött [cute]

ja!! känns bra

Macktorsken:

Fråga dom om du mådde illa=

jag gjorde nog rätt klart för mig att jag mådde illa [crazy] riktigt illa du vet man blir helt vit i ansiktet och kan knappt ligga still.. och så smärtan i halsen på det och så kan jag ju mått illa av narkosen också förutom blodet.. men gick över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de tryckte ner mig kommer jag ihåg för jag fick bara ligga ner inte sitta upp/ligga på sidan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

najs nu funkar eurovision på datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera