Aviseringar
Rensa alla

Opererade nässkiljeväggen


Ämnesstartare

Hej!

Jag opererade min näsa i onsdags på grund av att jag är/var nästäppt dugnet runt året om. Dom tog bort näsmusslor eller gjorde dom mindre, alltså dom som sväller upp när man är förkyld. Dom gjorde även nässkiljeväggen rakare. Jag fick åka hem igår efter att det slutat blöda, men idag började det blöda igen. Jag är helt täppt i ena näsborren medans den som blöder går att andas lite ur. Någon mer som gjort en sådan operation? Hur långt tog det innan det gick andas lite ur näsan? Några tips på hur jag kan få det att sluta blöda?


   
Citera

Malek:

näsmusslor

Image
Mums


   
SvaraCitera

fan vad bra att jag såg ttråden. borde själv göra nåt åt min nasal congestion. missbrukat nässpray i drygt 10 år [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Mums

Ser näsmusslorna i näsan också ut sådär? (skämt)

flickansvekmigikväll:

fan vad bra att jag såg ttråden. borde själv göra nåt åt min nasal congestion. missbrukat nässpray i drygt 10 år [cry]

Det är fett drygt att vara nästäppt, jag hoppas jag kommer andas bra sen.


   
SvaraCitera

Malek:

Det är fett drygt att vara nästäppt, jag hoppas jag kommer andas bra sen.

mm, har lett till en hel del sömnlösa nätter när man inte haft nässpray eller annat att söva en [sad]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

mm, har lett till en hel del sömnlösa nätter när man inte haft nässpray eller annat att söva en [sad]

[surprised]
jag andas alltid genom munnen när jag ska sova/sover [y]


   
SvaraCitera

Malek:

(skämt)

Really?!


   
SvaraCitera

du kanske borde gå till en läkare eller ringa sjukvårdsrådgivningen om du blöder så mycket?


   
SvaraCitera

vafan, varför har inte jag fått göra något sådant [mad] Jag andas inte ens med näsan eftersom den alltid är så djävla tät [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

du kanske borde gå till en läkare eller ringa sjukvårdsrådgivningen om du blöder så mycket?

Jag blöder bara lite, men det verkar typ aldrig sluta. Jag ska nog ha lite tålamod till.

Nintendo:

vafan, varför har inte jag fått göra något sådant [mad] Jag andas inte ens med näsan eftersom den alltid är så djävla tät [mad]

Om du pratar med läkare så får väl du också göra det? 😛


   
SvaraCitera

Kajin:

[surprised]
jag andas alltid genom munnen när jag ska sova/sover [y]

aa blir också tvungen att göra det, annars dåsar jag och typ vaknar i panik av brist på syre. eller så har jag sömnapne kanske[blush]


   
SvaraCitera

Prova blodstoppande vadd eller något sånt


   
SvaraCitera

Malek:

Om du pratar med läkare så får väl du också göra det? 😛

Har varit hos läkare, de skriver bara ut nässpray med kortison i [smile]


   
SvaraCitera

Jag är alltid lite småtäppt och luktsinnet är sisådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

Prova blodstoppande vadd eller något sånt

Jag har inte vadd, men kör med vanligt papper bara.

Nintendo:

Har varit hos läkare, de skriver bara ut nässpray med kortison i [smile]

Okej, jag körde på en spray som hette nasonex förr. Men jag tyckte inte det hjälpte mig så mycket. Jag kan ju meddela sen om operationen hjälpte eller inte.


   
SvaraCitera