Aviseringar
Rensa alla

OPERERAT HALSMANDLARNA NÅGON?


Ämnesstartare

jaa, har just gjort de, detta är tredje dagen nu efteråt och jag har ont som fan, och så kan man ju inte äta nånting. Är så himla hungriggggggg:O nåååååååååån som vet hur länge man har ont och feber och så? eller hur länge NI var sjuka efter ?

tack för seriösa svar [love]


   
Citera

Inte så jävla länge tror jag, fast det var ett tag sen, jag var ju 6 år eller någonting. [shake]


   
SvaraCitera

? <--


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Inte så jävla länge tror jag, fast det var ett tag sen, jag var ju 6 år eller någonting. [shake]

haha okej de enda dom snackade om på sjukan var att det läkte mycket snabbare när man var typ 6 år..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

? <--

förståndshandikappad eller bara oläskunnig?


   
SvaraCitera

LILO:

förståndshandikappad eller bara oläskunnig?

inte fatta bra [blush]


   
SvaraCitera

LILO:

haha okej de enda dom snackade om på sjukan var att det läkte mycket snabbare när man var typ 6 år..

Aha [blush]


   
SvaraCitera

LILO:

eller hur länge NI var sjuka efter ?

Tror jag var 5 eller 6 när jag fick mina bortopererade, jag kunde äta samma dag utan att det gjorde ont. Fick dock inte äta någonting vasst såsom knäckebröd och liknande på typ 2 veckor.

Fick för övrigt inte ont eller feber av det.


   
SvaraCitera

LILO:

jaa, har just gjort de, detta är tredje dagen nu efteråt och jag har ont som fan,

"Ibland kan man få mer ont den tredje dagen efter operationen och det beror på att såret då drar ihop sig.
Det är inte ovanligt att man får lätt feber på upp till 38 grader dagen efter operationen, men febern brukar snabbt gå över. Om man får högre feber som kommer senare eller om det gör mer ont i svalget, kan det vara tecken på en infektion"


   
SvaraCitera

ja gjorde när ja va liten liten. ja kunde dock äta ostbågar ahahah! fråga inte varför, men det kunde jag. inget annat. inte glass, inte yoghurt, inte dricka knappt. men ostbågar gick!

feber och sånt minns jag inte att jag hade [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var bara ett kid när jag gjorde det. men det ska tydligen vara värre och göra ondare och ta längre tid innan man blir återställd när man är vuxen/ungdom.

käka glass? =)


   
SvaraCitera

LILO:

eller hur länge NI var sjuka efter ?

kommer inte ihåg så mycket, var bara 4 år. det enda jag minns var att jag spydde blod och fick piggelin 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

ja gjorde när ja va liten liten. ja kunde dock äta ostbågar ahahah! fråga inte varför, men det kunde jag. inget annat. inte glass, inte yoghurt, inte dricka knappt. men ostbågar gick!

haha ostbågar var det första jag åt faktistk:o haha men är nästan helt frisk nu bara lite äcklig söt smak i svaljet


   
SvaraCitera

LILO:

haha ostbågar var det första jag åt faktistk:o haha men är nästan helt frisk nu bara lite äcklig söt smak i svaljet

hahah coolt [bigsmile] åh va skönt [smile]


   
SvaraCitera