Aviseringar
Rensa alla

Optimister är ett gäng bortskämda jävla illusionister och de verkliga cynikerna


Ämnesstartare

internet:

Frågan är ju vad jag ska övertyga... (dessutom bör dina citationstecken markera "rätt" för att uppnå önskad effekt).

Åhåå... tack

internet:

vakum |

stavas med f.ö. med två u - om du vill uppnå önskad effekt (en verklig synonym dvs.)

internet:

Precis som att optimister inte nödvändigtvis är ett gäng bortskämda jävla illusionister och de verkliga cynikerna. Hela diskussionen är meningslös.

internet:

honolulu: de gnäller ju bara eller hur?????????? UUUU VF ERE SÅ UUU HATAR VÄRLDEN O MÄNSKLIGHETEN DE KOMMER ALdri bli bra uuuuuuuuuu

Haha, jaså? Låter en aning pessimistiskt? Du vet som bortskämda snorungar är.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

stavas med f.ö. med två u - om du vill uppnå önskad effekt (en verklig synonym dvs.)

åsyftar dock ej "vakuum" utan ett nom de plume. [wink]

Tamburinmannen:

Haha, jaså? Låter en aning pessimistiskt? Du vet som bortskämda snorungar är.

har aldrig sagt att jag är optimist, snarare en bortskämd bitter cyniker. fast jag har heller aldrig gjort anspråk på att vara konstruktiv.


   
SvaraCitera

internet:

Inringar ca alla aspekter jag menade med detta catchy + coola "citat".

im glad i could help
PZ OUT BROFHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

åsyftar dock ej "vakuum" utan ett nom de plume.

Just like George Orwell huh?

internet:

har aldrig sagt att jag är optimist, snarare en bortskämd bitter cyniker. fast jag har heller aldrig gjort anspråk på att vara konstruktiv.

Jaadu. Då kan du ju bara tala för dig själv med du sa i ditt första inlägg?
Fair enough..


   
SvaraCitera

orkar ej läsa hela tråden, men gillar dig nu

mvh bitter


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Då kan du ju bara tala för dig själv med du sa i ditt första inlägg?

"ja"

Tamburinmannen:

Just like George Orwell huh?

bland annat, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Hela diskussionen är meningslös.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Huvudargumentet är att negativ åskådning inte behöver leda till negativa omständigheter.

Du tror alltså inte att negativa tankar skulle resultera i ett negativt samhälle?
Om alla skulle tänka negativt om allt och alla tror du väl inte att 2 människor skulle komma fram till något positivt? Och om det nu visar sig att någonting positivt skulle inträffa så skulle ju inte alla längre vara pessimistiska.


   
SvaraCitera