Aviseringar
Rensa alla

Orättvist behandlad


Ämnesstartare

Känner att jag har blivit jävligt orättvist behandlad i skolan.[tard]

Allting började med att jag skulle skriva en labbrapport och jag hade en vän i trean som redan gjort exakt samma labbrapport och fått MVG på den. Så jag bad min vän om hjälp och hon hjälpte mig skriva om den och förbättra det som läraren antecknat hon hade gjort fel.

allt detta resulterar i att jag borde ha haft en labbrapport med mvg right?

När jag fick tillbaka svaret stod det G- på labbrapporten... Vafan sätter lärarna betyg på hur man ser ut eller? jag en kille som går i tvåan får g- på en labbrapport som en tjej i trean fick MVG på...
[shake]
Detta var första gången detta hände och jag fick totalt fnatt.

Men men detta har hänt igen. Jag hade det stressigt i skolan och jag skulle göra en demografisk analys på Nya Zeeland. Min flickvän hjälpte mig eftersom hon hade gjort den innan och fått betyget VG.
Hon hjälper mig göra om den lite och byter namn. Jag fick betyget G! Av samma lärare hon haft och vi hade fixat till det han antecknat på hennes analys. [shake]

Detta är väll fan diskriminering eller något vad ska jag göra? har fan lust att snacka med rektorn om detta.

MVH förbannad gymnasiekille [mad]


   
Citera

Big deal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske vet att du fuskar [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blueprint:

har fan lust att snacka med rektorn om detta.

Och vad tänkte du säga?


   
SvaraCitera

Nachac:

Och vad tänkte du säga?

Haha, tänkte på det nu.

"Det här är jävligt orättvist! Eleven vars arbete jag kopierade fick MVG men jag fick bara G?!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

"Det här är jävligt orättvist! Eleven vars arbete jag kopierade fick MVG men jag fick bara G?!"

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först o främt vet han nt om att jag såkallat " fuskat" så han ska ändå nt döma betyg via det.
och jag har ju gjort om arbetena alltså inte samma formuleringar och tänkt igenom allt han velat ha inom arbetet. hur kan jag då få lägre betyg än mina 2 blonda tjejkompisar?.[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och som om ni aldrig har fuskat i en stressad situation?[wink]


   
SvaraCitera

Blueprint:

Och som om ni aldrig har fuskat i en stressad situation?[wink]

Har inte med saken att göra. fuskar du och bryter mot reglerna ska du inte komma och gnälla över att andra inte följer dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blueprint:

Först o främt vet han nt om att jag såkallat " fuskat" så han ska ändå nt döma betyg via det.

Förekommer plagiat har lärare rätt att sätta IG, oavsett om arbetet är bra eller ej.

Blueprint:

Och som om ni aldrig har fuskat i en stressad situation?

Jag kan med gott samvete säga att jag aldrig fuskat eller plagierat någons arbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar roll de är gymnasiet liksom den kunskap du kommer använda är ju värdelös om du fuskar när du väl skall arbeta i praktiken.
Dessutom din avatar gör mig väldigt arg och upprörd jag kan inte säga varför den gör det bara. Om din lärare har sett den så förstår jag varför du får låga betyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta fuska, jävla idiot. Precis som någon nämnde så vet din lärare antagligen om det också, rätt åt dig.


   
SvaraCitera
Tyrael

Blueprint:

MVH förbannad gymnasiekille [mad]

Jadu, kan ju skratta åt en jämförelse och säga att du är förbannad när du inte kunde ta dig förbi banklarmet, hahaha. [bigsmile]

Irrelevante:

Jag kan med gott samvete säga att jag aldrig fuskat eller plagierat någons arbete.

Zaew:

Har inte med saken att göra. fuskar du och bryter mot reglerna ska du inte komma och gnälla över att andra inte följer dom.


   
SvaraCitera

Blueprint:

mina 2 blonda tjejkompisar

Vad har deras hårfärg ens med något alls att göra? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

käft emo[mad]


   
SvaraCitera