Aviseringar
Rensa alla

Orakad ångest!


Ämnesstartare

Räknade verkligen inte med att ligga sist; men så blev det trots allt.
Det var nice och okomplicerat men efteråt så kom jag på att jag var ganska så orakat "där bak" liksom...
Vi körde liksom 69 och bakifrån. Han slutade aldrig så antar att han typ inte äcklades, men känner megaångest nu i efterhand. Känner mig så jävla äcklig, och antar att han säkert äcklades som fan dagen efter.
Visserligen bara engångsligg men ja.

Hur reagerar andra killar på sånt? Det är jävligt onajs, men det "funkar" kanske. Tror ni han äcklades mycket; grejen är ju att han iaf fortsatte...
Usch...


   
Citera

Skulle inte bli särskilt äcklad. När man har sex har man annat att tänka på.


   
SvaraCitera

Med tanke på att loppor är ganska så sällsynt dessa dagar så tror jag det är ganska chill, så att säga [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle då inte bry mig, jag menar liksom "i stundens hetta" för då har man som sagt andra tankar.


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså. Kroppshår är inte så farligt. Människor som reagerar på kroppshår är oerfarna puckon som förväntar sig att kvinnor ska vara lika hårlösa som tjejerna i Slitz och Playboy och det är rent nonsens. Jag tror knappast att han brydde/bryr sig.


   
SvaraCitera

tjejer....


   
SvaraCitera
KSENIA

MEN ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
FÖRHUDLIGEN VAR HAN SÅPASS VUXEN ATT DET SPELADE ROLL CA 0% DÅ[shake]


   
SvaraCitera

KSENIA:

MEN ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
FÖRHUDLIGEN VAR HAN SÅPASS VUXEN ATT DET SPELADE ROLL CA 0% DÅ[shake]

Så säger du bara för du har hår överallt på din kropp[shake][shake]


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

Så säger du bara för du har hår överallt på din kropp

JA?????????[shake]


   
SvaraCitera

KSENIA:

JA?????????[shake]

NÄ TYCKER BARA DET ÄR VÄLDIGT SEXIGT MED TJEJER SOM ÄR HÅRIGA ÖVERALLT, SÅ VILLE BARA VETA OM DU VAR DET[blush]


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

NÄ TYCKER BARA DET ÄR VÄLDIGT SEXIGT MED TJEJER SOM ÄR HÅRIGA ÖVERALLT, SÅ VILLE BARA VETA OM DU VAR DET

TRROR ATT DU SKULLE TYCKA ATT JAG ÄR 100% SEXIG DÅ OM DU SÅG MIG[crazy][wink][wink]


   
SvaraCitera

KSENIA:

TRROR ATT DU SKULLE TYCKA ATT JAG ÄR 100% SEXIG DÅ OM DU SÅG MIG

tycker att du är typ 82% sexig. ungefär. fast det kan ha blivit lägre sen sist.


   
SvaraCitera

KSENIA:

TRROR ATT DU SKULLE TYCKA ATT JAG ÄR 100% SEXIG DÅ OM DU SÅG MIG[crazy][wink][wink]

VA, GÅR DU UTAN KLÄDER ELLER VADÅ? ÄR DU SÅ SNUSKIG?[mad] ELLER SLÄNGER DU AV DIG DINA KLÄDER FÖR MIG MENAR DU?[wink][wink]


   
SvaraCitera

Tog upp liknande ämnne idag med mina polare, och vi enades om att det inte spelar någon jävla roll överhuvudtaget när man är i akten.

The end.

Knulla på och ha roligt[smile]


   
SvaraCitera

Hmm.. Mmm hår är blä!


   
SvaraCitera