Aviseringar
Rensa alla

Oralsex och blod.


Imgood
Ämnesstartare

Hade nyss sex med min flickvän. hon gick ner på mig och gav mig lite oralsex.
sen när vi var klara såg jag att jag hade lite blod på lakanen som är definitivt från min kuk.
kan det va så att hon med sina tänder skadat min kuk?


   
Citera

Meh ne :S


   
SvaraCitera

men vafan
nej din kuk fick näsblod


   
SvaraCitera

[confused] skulle du inte ha känt nåt i så fall?


   
SvaraCitera

Hon kanske hade oralsex med sin mamma innan och eftersom hennes mamma hade mens just då så fick hon lite munnen som sedan hamnade på din kuk och droppade ner på lakanen.


   
SvaraCitera

Imgood:

kan det va så att hon med sina tänder skadat min kuk?

nej?[confused]


   
SvaraCitera

Hur fan går det till? [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Den gråter.


   
SvaraCitera

Stinky_alex:

Hon är vampyr och sög blod från din kuk.

Låter mest troligt.


   
SvaraCitera

hur kan du vara så säker på att det kom från dig?[confused]
du tog antagligen hennes oskuld, & hon var en av de tjejer som blöder då


   
SvaraCitera

Imgood:

kan det va så att hon med sina tänder skadat min kuk?

Tjejer har en tendens att blöda näsblod när de suger av saker.


   
SvaraCitera

Hemlös:

Hon kanske hade oralsex med sin mamma innan och eftersom hennes mamma hade mens just då så fick hon lite munnen som sedan hamnade på din kuk och droppade ner på lakanen.

Jag pallar inte alla som försöker vara ironiska och kanske lite skojjiga och failar så jävla hårt.

Imgood:

Hade nyss sex med min flickvän. hon gick ner på mig och gav mig lite oralsex.
sen när vi var klara såg jag att jag hade lite blod på lakanen som är definitivt från min kuk.
kan det va så att hon med sina tänder skadat min kuk?

Kommer troligtvis från urinröret. Det händer min polare, utan att han hade blivit avsugen. Han gick till läkare och de sa att han hade spräckt ett blodkärl någonstans som då blandats med hans sperma.

Du borde nog kolla upp det. Om du inte sett något sår eller känt smärta från någon tand, det vill säga.


   
SvaraCitera

Tornapart:

Jag pallar inte alla som försöker vara ironiska och kanske lite skojjiga och failar så jävla hårt.

Pallar inte alla som försöker dissa såna "som försöker vara ironiska och kanske lite skojjiga och failar så jävla hårt"som failar så jävla hårt.


   
SvaraCitera

Hemlös:

Pallar inte alla som försöker dissa såna "som försöker vara ironiska och kanske lite skojjiga och failar så jävla hårt"som failar så jävla hårt.

Då är vi på samma plan! Förutom att du är lite mer djup och verkar ha ett större förstånd.
Jag skulle aldrig skrivit något, jag ångrar mig. Förlåt.


   
SvaraCitera

Tornapart:

Då är vi på samma plan! Förutom att du är lite mer djup och verkar ha ett större förstånd.
Jag skulle aldrig skrivit något, jag ångrar mig. Förlåt.

[love]


   
SvaraCitera