Aviseringar
Rensa alla

ORALSEXBERÖM


Ämnesstartare

Jag har hört någonstans att det är vanligt att killar berömmer tjejen för att hon är duktig på att ge oralsex bara för att han vill ha mer sådant, även fastän hon inteär särskilt duktig alls. hur gör du? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Svarad nej på tjej, för tar ej emot oralsex då jag bara tycker det är jobbigt. 


   
SvaraCitera

Cool


   
SvaraCitera

FruLiten:
Svarad nej på tjej, för tar ej emot oralsex då jag bara tycker det är jobbigt. 

ge mig en chans.


   
SvaraCitera

elverpigen: Nej, har penis


   
SvaraCitera

nej. vore väl inte så konstruktivt.


   
SvaraCitera

den_fete:

ge mig en chans.

nä.


   
SvaraCitera

FruLiten: Svarad nej på tjej, för tar ej emot oralsex då jag bara tycker det är jobbigt.

På vilket sätt, om jag får ställa en såpass närgången fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

På vilket sätt, om jag får ställa en såpass närgången fråga?

jag tycker pga äcklas lite av fittor, dom är äckliga, slemmiga och jobbiga nrä de är något obalanserade i ph-värdet. känns inte så trevligt att ha ngns mun där, därför villman inte. typ så. yep.thats it.


   
SvaraCitera

elverpigen: jag tycker pga äcklas lite av fittor, dom är äckliga, slemmiga och jobbiga nrä de är något obalanserade i ph-värdet. känns inte så trevligt att ha ngns mun där, därför villman inte. typ så. yep.thats it.

Du gillar inte fittor själv så du vill inte ha någons mun vid din?


   
SvaraCitera

FÖRSTÅR NT VF MAN SKA GÖRA SÅDANT ÄVEN OM DET VORE BRA


   
SvaraCitera

Nachac:

På vilket sätt, om jag får ställa en såpass närgången fråga?

Jag tror att det beror på att min första partner -08 inte ville göra det för att han sa att det var äckligt, trots att han aldrig testat. Tror att det blev en grej. Har inget problem med att visa mitt underliv eller så. Försökte tillåta att få oralsex förra året någon enstaka gång med min dåvarande men var bara hemskt ångestframkallande. 


   
SvaraCitera

FruLiten: Jag tror att det beror på att min första partner -08 inte ville göra det för att han sa att det var äckligt, trots att han aldrig testat. Tror att det blev en grej. Har inget problem med att visa mitt underliv eller så. Försökte tillåta att få oralsex förra året någon enstaka gång med min dåvarande men var bara hemskt ångestframkallande.

Ah, ditt liv, men jag föreslår att du arbetar på saken. Min erfarenhet är att det verkar förbannat skönt.


   
SvaraCitera

Nachac: Ah, ditt liv, men jag föreslår att du arbetar på saken. Min erfarenhet är att det verkar förbannat skönt.

Kanske, finns så mycket annat i mitt liv att prioritera först tyvärr. Jag tror också det är skönt om man kan slappna av och hela den där grejen. Har inget problem med att ge oralsex, tycker det kan vara trevligt att se sin partner njuta på så vis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du gillar inte fittor själv så du vill inte ha någons mun vid din?

jag gillar inte fittor, har därför svårt att se hurdet skulle vara trevligt för andra. typ som att jag inte skulle vilja simma i en svämgödselbrunn, ser jag inte hur det skulle vara trevligt för någon annan att göra det. min partner får jui nte direkt njutning av att slicka i min fitta, så ah. tycker inte direkt jag berövar honom nåt av att inte vilja fåoralsex.


   
SvaraCitera