Aviseringar
Rensa alla

orange hår..


Ämnesstartare

Hej! Min hårbotten är helt vit efter blekning från brunt hår. Och längderna på håret är orange. Undrar om jag kan lägga in en ljusbrun färg, mood 3? Lägga i det i hårbotten först och sen i längderna mycken kortare tid... men ljusbrunt för att täcka orange kanske inte går?


   
Citera
Ämnesetiketter

tror det skulle gå. skulle nog gå i mitt hår iaf :s kan väl variera från hår till hår. haha kan inget. hade testat, orange är inte så grannt


   
SvaraCitera

Asså se till att vänta några dagar,  så sliter det mindre på håret. Jag skulle färga blont från brunt och det blev orange/gult men för att få bort det gula/orange se till att använda en ask-tonad färg.


   
SvaraCitera

Vilket skick är det ditt hår i?


   
SvaraCitera
Zeme
 Zeme

Gå till frisören. Jag har färgat mitt hår så jävla många gånger hemma och det blir aldrig bra eller snyggt. Innan tyckte jag att folk som sa så var skittöntiga men det blir så mycket snyggare. Om du vill göra det billigt så gå till en frisörskola, det kostar mycket mindre och de är duktiga!

Om du ändå ska göra hemma, blek ännu en gång om håret är mycket orange. Dessutom bör du räkna med att färga håret minst en gång till efter den första färgningen eftersom ditt hår kommer vara superslitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Vilket skick är det ditt hår i?

Det är i bra skick


   
SvaraCitera