Aviseringar
Rensa alla

oranget hår


Ämnesstartare

genus:

ja det vet jag (ej dum),

jag vet att du inte är dum[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

JAHAPP

SKRIK INTE


   
SvaraCitera
höna

AAAAAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Dold text: jag är en man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avfärgade mitt hår för ett tag sen och tycker att det var rätt trevligt att gå runt med oranget hår. Passar bra i det.

Du kan nog bleka igen för att få bort lite mer utav det orangea och sen har du i någon fin färg som kanske stämmer överrens med din naturliga hårfärg (om det nu är så du vill ha det). Fungerade bra för mig att göra så, har nästan samma blonda färg nu som jag hade innan jag färgade håret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Du kan nog bleka igen för att få bort lite mer utav det orangea och sen har du i någon fin färg som kanske stämmer överrens med din naturliga hårfärg (om det nu är så du vill ha det).

mitt riktiga är typ blont/oranget

vill ha platinablont

tack så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har blivit så bekväm i min orangea färg att jag har skjutit upp att bleka mer (sen är jag väl något skraj att mitt hår ska gå av också)

silverschampo kanske är svaret på din förfrågan, är ännu inte säker på vad det är du vill.


   
SvaraCitera

genus:

Menar du att få till ljusare? Det är ju alltid svårt att färga från rött till blont, men är det svårare med henna? Upplevde att min henna färgades lätt och snabbt över av brun hårfärg utan att påverka hur färgen blev.

Ljusare. Tror dock att det är samma grej sedan, om en vill bleka upp hår som är hennat och sedan överfärgat med mörkare också, fast jag minns inte helt säkert. Henna är inte bra om en vill ha en någorlunda möjlighet till färgrörlighet åt det ljusare hållet, samt vill ha någorlunda långt hår.

amsi:

ska blondera sen så jag måste få bort skiten

Det är enligt min erfarenhet inte nådigt att få bort det med blekning. När jag gjorde en ansats till att bleka bort henna blev det bara neonorange. Klippte bort allt hennat hår för att få blont. Så henna inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

silverschampo kanske är svaret på din förfrågan, är ännu inte säker på vad det är du vill.

det funkar, men det blir snyggt i några dagar sen blir färgen ful.

Ögon i en plåthink:

Det är enligt min erfarenhet inte nådigt att få bort det med blekning. När jag gjorde en ansats till att bleka bort henna blev det bara neonorange. Klippte bort allt hennat hår för att få blont. Så henna inte.

tack för tipsen!

tonade bara. blev inte nöjd.


   
SvaraCitera