Aviseringar
Rensa alla

Ordförråd failar


Har också så. Det är då mina ljudeffekter kommer in.


   
SvaraCitera

detberorpå:

[sad]<3

mm så kan det va [sad]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

mm så kan det va

m :/


   
SvaraCitera

Är med om exakt samma grej nu. Känner mig korkad när det blir så. Skitjobbigt faktiskt. [n]


   
SvaraCitera

detberorpå:

jag tror mitt problem är mest pga stress & sånt...

neeej då det är det ej. [zzz]

Dold text: jo så är det med största sannolikhet


   
SvaraCitera

OF 5:

Dold text: jo så är det med största sannolikhet

[smile]


   
SvaraCitera

Har samma grej, väljer att skylla på en språkstörning när jag pratar med andra människor och måste förklara mig.


   
SvaraCitera

blir så när jag är obekväm


   
SvaraCitera

detberorpå:

jag tror mitt problem är mest pga stress & sånt...

Kakaoxo:

deppression

Det låter mest rimligt..... det är sånt som många drabbas av i perioder och sen blir det ju absolut inte bättre av att man går o tänker på det hela tiden 😛
En annan möjlighet kan ju vara att man bara pratar för sakens skull och liksom egentligen inte är med i diskussionen "mentalt"... så äre i varje fall för mig ibland.

Om det hela har med stress o göra så kan ni ju tänka på hur ni gör när ni pratar med andra människor ---- Lyssnar ni dåligt på personen ni pratar med och i förväg tolkar budskapet med samtalet för att tänka ut svaret i förväg... om ni gör så så handlar allt det där med o glömma orden om stress tror jag.... då tänker man för mkt, flowet försvinner.
Det är min hypotes [smile]

Good luck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En annan möjlighet kan ju vara att man bara pratar för sakens skull och liksom egentligen inte är med i diskussionen "mentalt"... så äre i varje fall för mig ibland.

hahaha så gör jag hela tiden, är alltid i min egna värld, måste vara därför!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejpej123:

En annan möjlighet kan ju vara att man bara pratar för sakens skull och liksom egentligen inte är med i diskussionen "mentalt"... så äre i varje fall för mig ibland.

hahaha så gör jag hela tiden, är alltid i min egna värld, måste vara därför!

oops glömde citera Davo


   
SvaraCitera

jag glömmer hemskt gärna ord eller framförallt namn för att jag tänker shit bara jag inte glömmer vad den heter eller vad det här heter och sen när jag ska säga det så står det helt still [cry]

hände en gång på träningen, tränaren skulle visa något grepp eller nåt på mig inför nybörjargruppen och jag glömde totalt panikhelt bort hans namn så kallade honom orvar och oskar istället.


   
SvaraCitera