Aviseringar
Rensa alla

ordningen i världen


Ämnesstartare

the_fat_one:

nej, vanlig kristen.

nej de är du inte, allla andra vanliga kristna är helt störda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag hatar den skiten.

en människa behöver regler. annars är vi bara djur.
118gk1s.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej de är du inte, allla andra vanliga kristna är helt störda

haha ja döm alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

en människa behöver regler. annars är vi bara djur.
118gk1s.jpg

det som är felet alla kristna tycker man måste vara som dom . deras regler är att ateister o andra är sämremänniskor som dom ska stänga ute och se ner på. dom är bara fega som har sin religion som är bara skitsnack för att dom är rädda för vad som händer annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

haha ja döm alla.

jag vet hur de funkar "du måste vara som oss annars är du riktigt dålig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag vet hur de funkar "du måste vara som oss annars är du riktigt dålig"

nej. vi försöker bara hjälpa. vill du inte så vill du inte. varför tror du att gud gav dig fri vilja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det som är felet alla kristna tycker man måste vara som dom . deras regler är att ateister o andra är sämremänniskor som dom ska stänga ute och se ner på. dom är bara fega som har sin religion som är bara skitsnack för att dom är rädda för vad som händer annars

rädda för vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

nej. vi försöker bara hjälpa. vill du inte så vill du inte. varför tror du att gud gav dig fri vilja?

nej ni har en stor religion som är så stor för att man "måste" tro på den, och det är inte ens på riktigt
ni tycker dom som inte är kristna är sämre än ni och försöker ändra oss till att vara som ni. ni ser ner på oss för att ni har en korkad religion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

rädda för vad?

jag vet inte är ingen sån tönt som inte vågar göra vad jag vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej ni har en stor religion som är så stor för att man "måste" tro på den, och det är inte ens på riktigt
ni tycker dom som inte är kristna är sämre än ni och försöker ändra oss till att vara som ni. ni ser ner på oss för att ni har en korkad religion.

inte på riktigt? undrar vad min mamma och farmor hamnade när dom var döda i nån minut...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag vet inte är ingen sån tönt som inte vågar göra vad jag vill

wow. tuff du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

inte på riktigt? undrar vad min mamma och farmor hamnade när dom var döda i nån minut...

,man behöver inte vara kristen för och tro att de finns ngn annan värld o sånt. Allt det med kyrkan är skit snack och alla som tror dom är bramänniskor för att dom gör vissa saker dom läst på ett papper, som dom gör för att dom är rädda och inte fattar själva varför dom ska göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

wow. tuff du är.

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur förklarar du då att när min farmor var död i nån minut hamna hon på ett vackert ställe och träffa en gammal snäll gubbe? hon sa det var helt verkligt. man kan inte drömma om man är död.

ennie:

,man behöver inte vara kristen för och tro att de finns ngn annan värld o sånt. Allt det med kyrkan är skit snack och alla som tror dom är bramänniskor för att dom gör vissa saker dom läst på ett papper, som dom gör för att dom är rädda och inte fattar själva varför dom ska göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ja

är det frisyren? ;=)


   
SvaraCitera