Aviseringar
Rensa alla

oregelbunden mens


Ämnesstartare

Jag är 18 och har haft regelbunden mens rätt så länge. Men nu på slutet har den börjat bli oregelbunden och det är väldigt störande. Jag har inte hållt koll på när jag haft mens och så de senaste gångerna, men förra gången (i slutet av november/början av december) hade jag inte haft mens på väldigt länge och gått över tiden rätt så mycket. Och nu, ca 2 veckor efter får jag mens igen med världens mensvärk och humörsvängningar - något jag inte brukar få mycket av.
Och eftersom jag inbillar mig mycket och är lite nojig så tror jag att det kan vara något konstigt med mig, någon som har någon idé? eller någon som kan lugna mig med någonting?

skulle vara bra.


   
Citera

vart mer stressad på sistone? är nog inget farligt i alla fall [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

010807:

vart mer stressad på sistone? är nog inget farligt i alla fall

nej det tror inte jag heller, egentligen.. men det är ändå väldigt störande att få mens igen två veckor efter senaste gången [tard]


   
SvaraCitera

gravid kanske? [badgrin]


   
SvaraCitera

Lious:

nej det tror inte jag heller, egentligen.. men det är ändå väldigt störande att få mens igen två veckor efter senaste gången [tard]

har alltid haft oregelbunden mens, så vet tyvärr vad du menar. men jao, de säger att det beror på stress i alla fall så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

gravid kanske?

lite svårt att va det, för jag har inte haft sex på eviigheter.

010807:

de säger att det beror på stress i alla fall så..

Det kanske är så att man typ är omedvetet stressad.. men jag är inte mer stressad nu än vad jag brukar vara annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera