Aviseringar
Rensa alla

Orgasm?


Ämnesstartare

Får man orgasm som tjej vid första samlaget om man är riktigt kåt?? Eller hur vanligt är det?


   
Citera
Ämnesstartare

ne [crazy] lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kmr blöda o de kmr va hemskt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns ingen regel vilket avgör om du får det eller ej. Sådant är oerhört individuellt då man kan vara allt från obeskrivligt avslappnad till obeskrivligt nervös vilket kan spela en stor roll i det. Annars så behöver du inte oroa dig, det är antingen eller.


   
SvaraCitera

there will be blood..blööööd blööööööööd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick inte det. Men ont gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

Får man orgasm som tjej vid första samlaget om man är riktigt kåt?

tror det handlar mer om teknik än kåthet. iaf för mig [crazy]
och nej, du kommer antagligen inte få orgasm, men många får inte det förrän efter flera år eller ens alls. det är inte bara orgasmen man är ute efter (oftast)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killen jag vill ha de med gillar jag mycke o så o han är oskuld så,men om man inte får orgasm hur fan ska man se ut och göra under sexet? 😛


   
SvaraCitera

mathildaah:

Killen jag vill ha de med gillar jag mycke o så o han är oskuld så,men om man inte får orgasm hur fan ska man se ut och göra under sexet? 😛

Att imitera Göran Persson när han tar av sig glasögonen är nog bra. Annars går det nog att tala om sin mustasch likt Håkan Juholt.

Resten är möjligtvis individuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

och nej, du kommer antagligen inte få orgasm, men många får inte det förrän efter flera år eller ens alls.

Fsst det ksn ju bero på hur kunnig hennes partner är osv. Är han jätteerfaren och vet vad han ska göra och hon lyckas slappna av ordentligt så borde det ju kunna gå [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Är han jätteerfaren och vet vad han ska göra

Han är också oskuld 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

men om man inte får orgasm hur fan ska man se ut och göra under sexet?

se normal ut? alltså det är skönt och så även om man inte får orgasm [no-no] kanske inte första gången iofs, men tänk inte på hur du ser ut och gör det som faller dig in (typ), så går det nog braaaaao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar att vissa folk är så oseriösa -.- men tack för alla seriösa svar 🙂


   
SvaraCitera
Gilda

Endast om både kropp och sinne stimuleras rätt. Ert första ligg kanske blir riktigt ohyggligt, i synnerhet om ni båda är väldigt nervösa, men det är bara att jobba på det..


   
SvaraCitera