Aviseringar
Rensa alla

Orgasm innan dejt


Ämnesstartare

- Du, jag kom 5 gånger innan jag kom ut för att träffa dig
- Varför?
- För jag visste att du skulle vara snygg och att jag skulle vilja ta på dig. Ville inte vara jobbig, visste inte hur jag skulle låta bli att ta på dig 

Är det här en komplimang eller bara ord från en konstig person?
Gör ni killar sådant här? Hur ska man tolka det? Visst är det bra material för att skryta medBlink


   
Citera
Ämnesetiketter
Yaren

Va 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Va 

När vi ses vill han hela tiden ta på mig, typ vara jättenära osv. och jag blir alltid arg på honom (för vi är inte mer än vänner)
så han runkade asmånga gånger för att inte vara lika kåt när vi ses...

Jag tror han har problem med sin kåthet... Kan man ha det? Alltid tänkt att våldtäktsmän är så.
... och sexmissbrukare


   
SvaraCitera
Yaren

ysomiwhy:

När vi ses vill han hela tiden ta på mig, typ vara jättenära osv. och jag blir alltid arg på honom (för vi är inte mer än vänner)
så han runkade asmånga gånger för att inte vara lika kåt när vi ses...

Jag tror han har problem med sin kåthet... Kan man ha det? Alltid tänkt att våldtäktsmän är så.
... och sexmissbrukare

Tycker du att det är okej att han håller på sådär? Om du inte känner för det och han försöker göra saker som du inte vill samt anspelar sexuellt när han talar med dig, så låter det läskigt likt sexuellt ofredande, och att han inte är en så bra vän. 
men nu låter det ju lite som att du bara tycker han är "lite jobbig".
eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exemplariskt beteende, alla sexofredare borde övergå till att enbart trakassera med ord istället för händer

Det är inte en komplimang

ysomiwhy: Alltid tänkt att våldtäktsmän är så.

Gissar på att de som begår ex. överfallsvåldtäkter har en helt annan typ av problem i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: Gissar på att de som begår ex. överfallsvåldtäkter har en helt annan typ av problem i alla fall

Jo, överfallsvåldtäkter är ju en annan grej än det jag syftade på
tror vissa "råkar" våldta (alltså att det inte var deras avsikt) för att de inte kan kontrollera sig. Det tror jag för att en person som gjort så berättat det för mig.

Yaren:

Tycker du att det är okej att han håller på sådär? Om du inte känner för det och han försöker göra saker som du inte vill samt anspelar sexuellt när han talar med dig, så låter det läskigt likt sexuellt ofredande, och att han inte är en så bra vän. 
men nu låter det ju lite som att du bara tycker han är "lite jobbig".
eller? 

Nej, vi var tillsammans förut och han är konstig
vi har bestämt att vi är vänner (fast vi har inte kontakt, vi hälsar typ bara om vi råkar ses) men han kan typ försöka kyssa mig, ha händerna runt min midja, ibland får han ngt ryck och börjar klämma sexistiskt på min rumpa osv.

Ja, vi har bråkat om det där flera gånger. han kan typ sätta sig på huk för att klämma på mina vader för att han tkr de är jättefina :S 

har frågat om han gör sådär med alla tjejer och han brukar säga "ja" på skämt. men han gör väl så med mig för att vi haft en annan relation förut, han skäms även över sitt beteende ibland, känns som han har jättesvårt för att låta bli

vet inte vad det beror på men han har bröder som är likadana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: Exemplariskt beteende, alla sexofredare borde övergå till att enbart trakassera med ord istället för händer

Det är inte en komplimang

nja, han sa så för länge sedan när vi låg och kysstes så det var inte opassande att säga så

Undrar bara hur normalt det är, antar ju att det inte alls är normalt. han är typ överkåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det där makes lite sense, jobbigt att vara överkåt i sådana situationer. Inget man talar om dock kanske eller förväntar sig att d ska ses som en komplimang. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
det där makes lite sense, jobbigt att vara överkåt i sådana situationer. Inget man talar om dock kanske eller förväntar sig att d ska ses som en komplimang.

ysomiwhy: nja, han sa så för länge sedan när vi låg och kysstes så det var inte opassande att säga så

vi är ganska nära, han trivs med mig och jag är en sådan som folk kan berätta vad som helst förGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir äcklad av folk säger att de e kåta på mig men aa de e väl komplimang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Blir äcklad av folk säger att de e kåta på mig men aa de e väl komplimang

inte om han är så snygg som han är, var bara sjukt hett när han sa det för vi pussades & alltRodnar men fattar vad du menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:

inte om han är så snygg som han är, var bara sjukt hett när han sa det för vi pussades & alltRodnar men fattar vad du menar

Men åååå visa!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Men åååå visa!  

heheh du blir nog ej så glad om jag gör det
pmar


   
SvaraCitera
Yaren

ysomiwhy:

Ja, vi har bråkat om det där flera gånger. han kan typ sätta sig på huk för att klämma på mina vader för att han tkr de är jättefina :S 

har frågat om han gör sådär med alla tjejer och han brukar säga "ja" på skämt. men han gör väl så med mig för att vi haft en annan relation förut, han skäms även över sitt beteende ibland, känns som han har jättesvårt för att låta bli

vet inte vad det beror på men han har bröder som är likadana

Han gör saker som verkligen inte är okej, varför umgås du med honom om han tar på dig? Han utnyttjar dig bara. Du kan till och med anmäla honom om du vill


   
SvaraCitera

Haha. Han måste ju ha sår på kuken ifall han behöver runka så mycket. 


   
SvaraCitera