Aviseringar
Rensa alla

Orgasm innan dejt


Ämnesstartare

Yaren:

Han gör saker som verkligen inte är okej, varför umgås du med honom om han tar på dig? Han utnyttjar dig bara. Du kan till och med anmäla honom om du vill

På vilket sätt utnyttjar han mig om jag också vill kyssa honom?
Vet att hans beteende är oacceptabelt men jag har valt att finnas där för honom just för att han behöver det och han slutar när man ber honom.
 tar såklart avstånd när jag inte orkar men vi har inte kontakt så du behöver inte säga åt mig vad jag ska göra 

stereo total:
Haha. Han måste ju ha sår på kuken ifall han behöver runka så mycket. 

han orkar mkt han


   
SvaraCitera
Yaren

ysomiwhy:

På vilket sätt utnyttjar han mig om jag också vill kyssa honom?
Vet att hans beteende är oacceptabelt men jag har valt att finnas där för honom just för att han behöver det och han slutar när man ber honom.
 tar såklart avstånd när jag inte orkar men vi har inte kontakt så du behöver inte säga åt mig vad jag ska göra 
han orkar mkt han  

Ja vad är problemet då? Och jag säger väl inte åt vad du ska göra, ger bara tips, men om du vill kyssa honom go ahead. Förstår inte vad det är du vill med denna tråd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren: Ja vad är problemet då? Och jag säger väl inte åt vad du ska göra, ger bara tips, men om du vill kyssa honom go ahead. Förstår inte vad det är du vill med denna tråd.

fråga om det är normalt att runka innan man ska träffa ngn man vill ha sex med. är väl ganska uppenbart?

obs att man inte kan utnyttja på det sättet du menar när man gillar ngn och den gillar en tbx

Jag kan bara bli utnyttjad om jag tillåter det så vill inte att du tar upp att det är fel på hnm om han skulle utnyttja mig. 

gillar ej att folk bara ser till en persons brister. ni vet  ju ingenting om hur han är som person i övrigt och vad han har för bra egenskaper 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en konstig snubbe...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag runkade samma dag för att inte komma för snabbt förrut när jag var typ 17...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
Låter som en konstig snubbe...

är det ej normalt att göra så? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:

är det ej normalt att göra så? 

Nej  känner ingen kille som beter sig så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Nej  känner ingen kille som beter sig så

man beter väl sig inte alltid så för att man gör det en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:

man beter väl sig inte alltid så för att man gör det en gång

ok men själva beteendet var konstigt även om det bara hände 1 gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

ok men själva beteendet var konstigt även om det bara hände 1 gång

han aknske tänkte på mig innan och gjorde det? är väl inte så konstigt haha
fattar ej

jag kan bli skitkåt efter att jag varit med ngn snygg som jag tkr om
är det också konstigt lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:

han aknske tänkte på mig innan och gjorde det? är väl inte så konstigt haha
fattar ej

jag kan bli skitkåt efter att jag varit med ngn snygg som jag tkr om
är det också konstigt lr

ok skulle inte berätta det iaf


   
SvaraCitera
Yaren

ysomiwhy:

1. fråga om det är normalt att runka innan man ska träffa ngn man vill ha sex med. är väl ganska uppenbart?

2. obs att man inte kan utnyttja på det sättet du menar när man gillar ngn och den gillar en tbx

3. Jag kan bara bli utnyttjad om jag tillåter det så vill inte att du tar upp att det är fel på hnm om han skulle utnyttja mig. 

4. gillar ej att folk bara ser till en persons brister. ni vet  ju ingenting om hur han är som person i övrigt och vad han har för bra egenskaper 

1. Vad spelar det för roll om det är normalt eller inte? 
Okej men det vet jag inte. Det är väl inte onormalt, bara man har viss måtta och den andra har ungefär samma behov. 

2. Men du tyckte väl inte att det alltid var okej det han höll på med, jag älskar min pojkvän men om han skulle ta på mig på ett sätt jag inte är bekväm med eller vara "överkåt" skulle det ha varit ett problem för min del. 

3. Utnyttja är väl när du inte är med på det...

4. Hur ska vi kunna ta del av din väns "bra egenskaper" när vi bara fått höra om hur obekväm du är med hans uttalanden och att han tar på dig? 
Han är säkert jättefin, det betyder inte att det är okej om han gör saker du inte vill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren: 3. Utnyttja är väl när du inte är med på det...

Jag kan säga till, det är inte som att han håller fast mig och kör in kuken i mig
och vet att det är trakasseri att tjata om ngt men han tjatar ju inteSkeptisk
han vill och visar det tills jag säger åt honom.

Han träffar mig inte för att göra något, han träffar mig för att träffa mig.

Yaren: 4. Hur ska vi kunna ta del av din väns "bra egenskaper" när vi bara fått höra om hur obekväm du är med hans uttalanden och att han tar på dig?

Tråden handlar inte om att jag är obekväm med det, det är du som får mig att öppna upp mig om mina tankar och erfarenheter. Har direkt upplyst dig om att du går OT men du verkar inte bry dig, såsom du maler på nu

tkr du sj ska visa lite respekt & ej gräva mer i det här som inte har med tråden att göra (innan jag blir riktigt otrevlig)

Yaren: Han är säkert jättefin, det betyder inte att det är okej om han gör saker du inte vill.

vad är det han gjort som jag inte vill? Vi har en nära relation, vi tycker om varandra och känner oss bekväma tillsammans
det är jag som visat honom att det är ok genom att inte sätta gränser och han är en trasig person.

Är ju dum i huvudet om jag förväntar mig en fredrik reinfeldt. vet att det ej är ok men hans beteende berör mig knappt, det enda som stör mig är att han larvar sig och drygar/retas

Tycker det är okej att småretas genom att beröra ngn på ett kärleksfullt vis, typ kittla och försöka pussa på kinden
särskilt om man har en sådan relation. Jag får göra samma på han

Om det ej är ok för mig och han inte respekterar det (då skulle han ju fan inte ens nämnt det dä rom att han runkat sönder) är det mitt ansvar att inte träffa honom eller försöka få honom att sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

ok skulle inte berätta det iaf

skulle du berätta det för din partner då?


   
SvaraCitera