Aviseringar
Rensa alla

orgasm - klitoris vs g-punkten


Ämnesstartare

Nu undrar jag, är det stor skillnad på orgasmen man får vid stimulans av klitoris och den man får vid stimulans av g-punkten?

Min kille lyckas väldigt ofta få mig till orgasm, men då är det för att klitoris stimuleras. Jag blir inte sådär trött och utmattad som alla andra verkar bli och samtidigt känns det som att något saknas, att den inte är komplett. Samma sak gäller när jag tillfredsställer mig själv.

Någon som känner likadant?

Bra knep för att stimulera g-punkten och/eller få en kraftigare orgasm eller iaf en som får en att bli alldeles avslappnad och lugn?


   
Citera
Ämnesetiketter

G-punkten är en myt skapad av lata män.


   
SvaraCitera

Har inte fått en orgasm enbart av g-punkt-stimulans. Men däremot kombinerade (alltså av både g-punkt och klitoris-stimulans) och de är mycket starkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Har inte fått en orgasm enbart av g-punkt-stimulans. Men däremot kombinerade (alltså av både g-punkt och klitoris-stimulans) och de är mycket starkare.

Okej, tack så vet jag (:


   
SvaraCitera

I love Lucy:

och de är mycket starkare.

jag har aldrig fått g-punkts bla bla,jag är avundsjuk![sad]min excisterar fan inte ens.[sad]

men finns ju a-zonsorgasmer[zzz]


   
SvaraCitera

Tözen:

jag har aldrig fått g-punkts bla bla,jag är avundsjuk![sad]min excisterar fan inte ens.[sad]

skulle vilja ha endast g-punkt. men det tog jättelång tid innan jag hittade.. eh rätt. :$ 😀

Tözen:

men finns ju a-zonsorgasmer[zzz]

aa, har hört att det ska finnas fler punkter. men vart sitter den? :S 😛


   
SvaraCitera

I love Lucy:

skulle vilja ha endast g-punkt. men det tog jättelång tid innan jag hittade.. eh rätt. :$ 😀

hahaha XD jag har inte hittat rätt på 5 år,den finns inte[sad]

I love Lucy:

aa, har hört att det ska finnas fler punkter. men vart sitter den? :S 😛

den sitter långt upp mot magen och för att koppa åt den så får man vinkla diverse leksaker ganska mycke för att få ett tryck ;( eh...ah,och kombo a-zon klitoris,kommer ihåg min första sån orgasm,damn,men d va typ bara dom första två gångerna d va amazing,nu är d bara lite extra skönt innan ;(

Leta efter den,och ta i ganska mycke[blush]


   
SvaraCitera

Tözen:

hahaha XD jag har inte hittat rätt på 5 år,den finns inte[sad]

jorå 🙁

Tözen:

Leta efter den,och ta i ganska mycke[blush]

hur långt upp är den? längre än g-punkten va? (den sitter väl 5 cm eller va de säger)

ska prövas [blush]


   
SvaraCitera

I love Lucy:

hur långt upp är den? längre än g-punkten va? (den sitter väl 5 cm eller va de säger)

jag såg en dokumentär där dom påstår att a-zonen sitter längst upp på framsidan(bra förklaring) mot magen,så tydligen längst upp,d är där jag har grävt ialf!och d känns ju inte helt fel så d borde väl va där[zzz]

I love Lucy:

jorå 🙁

ney,såg en dokumentär om gammla kvinnor som fick varsin spegel så satt dom i en ring och skulle se sin g-punkt 🙁


   
SvaraCitera

Tözen:

ney,såg en dokumentär om gammla kvinnor som fick varsin spegel så satt dom i en ring och skulle se sin g-punkt 🙁

HAHAHAHHAHAHAH [bigcheers]


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

HAHAHAHHAHAHAH

d va inte mys!!!jag ser många konstiga dokumentärer om lovedolls etc


   
SvaraCitera

Tözen:

d va inte mys!!!

Låt dock underhållande! :')


   
SvaraCitera

Tözen:

a-zonen sitter längst upp på framsidan(bra förklaring) mot magen,så tydligen längst upp

ah, ska leta, ehehe.

Tözen:

ney,såg en dokumentär om gammla kvinnor som fick varsin spegel så satt dom i en ring och skulle se sin g-punkt 🙁

xD

haru blitt akut kissnödig mitt i sex? det är g-punkten..


   
SvaraCitera

I love Lucy:

haru blitt akut kissnödig mitt i sex? det är g-punkten..

ey,indirekt mobbing,deprimerande,ingen vill ha sex med mig.

Ilikepieee:

Låt dock underhållande! :')

mmhm,40+ tanter,namnam


   
SvaraCitera

Tözen:

ey,indirekt mobbing,deprimerande,ingen vill ha sex med mig.

dont belive you.
men nähä, trodde du hade sex. ok, man kan ju iofs bli akut kissnödig om man använder typ dildos också.


   
SvaraCitera