Aviseringar
Rensa alla

orgasm vid 16 år


Ämnesstartare

Jag har efter 6 veckors sexande med min första tjej som tog min oskuld gett henne två orgasmer vi är 16 år båda. Är det ovanligt. Läste att det är väldigt svårt i denna åldern. Och som tips så var det enda som behövdes: kåthet + fingra + runka + pöka + kärlek... jag vet inte ens vad klitoris sitter på henne än [ops]


   
Citera
Ämnesstartare

jaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anopun1:

Läste att det är väldigt svårt i denna åldern.

HAHAHAHAHAHA,ofta,d spelar fan ingen roll sålänge man inte är 5 år,d är inte svårare för ni är 16.

anopun1:

jag vet inte ens vad klitoris sitter på henne än

hoppas du vet att majoriteten av tjejer inte får orgasm av enbart vaginalt,så efter 6 veckor så kanske hon tröttna och ville göra dig glad och fejkade bara för att slippa.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

jaha.

-fattar du inte att din fru har haft samlag med en annan???
-men hur skulle jag kunna haft d,jag har ju vart i sydafrika :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anopun1:

jag vet inte ens vad klitoris sitter på henne än [ops]

säker på att hon inte fejkade? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

säker på att hon inte fejkade?

she totally did[zzz]efter 6 veckors sex och ingen orgasm så är d självklart hon vill göra han glad så han inte känner sig dålig.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Huvudfrågan var om man lättare kommer som äldre än som ung ? hört det av flera ... bleeh! Vill inte verka allt för ego >_>

Och nej hon fejkade inte.. baah. Annars hade hon inte tyckt det var pinsamt och hon ljuger inte om sånt till mej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det en liten taiwanes du fockar eller? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

she totally did[zzz]efter 6 veckors sex och ingen orgasm så är d självklart hon vill göra han glad så han inte känner sig dålig.[zzz]

Tror inte hon säger du är bäst eller du är skillad du ett flertal gånger på sistonde utan anledning. Då är man dum i huvet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

-fattar du inte att din fru har haft samlag med en annan???
-men hur skulle jag kunna haft d,jag har ju vart i sydafrika :S

Yrrol [love] :D:D:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min partner får mig alltid att komma. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

she totally did[zzz]efter 6 veckors sex och ingen orgasm så är d självklart hon vill göra han glad så han inte känner sig dålig.[zzz]

skulle inte förvåna mig iaf, om han inte ens vet var klitoris sitter. stackars flicka.

anopun1:

Och nej hon fejkade inte.. baah. Annars hade hon inte tyckt det var pinsamt och hon ljuger inte om sånt till mej.

bra att du litar på henne iaf, men vad då pinsamt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anopun1:

jag vet inte ens vad klitoris sitter på henne än

då är det nog lite svårt att ge henne orgasm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg...


   
SvaraCitera